אחרי 13 שנה

באמצע הקורונה: פרופ' איתמר גרוטו פורש ממשרד הבריאות

גל הפרישות ממשרד הבריאות תוך כדי משבר הקורונה: גם פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל, הודיע היום כי הוא פורש מתפקידו, אחרי 13 שנה • השר: "היה נכס גדול למשרד" (ארץ)

(צילום: Flash90)

אחרי המנכ"ל וראש שירותי בריאות הציבור, גם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פורש מתפקידו תוך כדי שישראל מתמודדת עם מגיפת הקורונה.

פרופ' איתמר גרוטו הודיע היום (ראשון) לשר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ולמנכ"ל פרופ' חזי לוי, על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר 13 שנים כמשנה למנכ"ל וכראש שירותי בריאות הציבור, ובתום טיפול בקורונה בשנה האחרונה.

במכתב לעובדי המשרד הסביר כי "לאחר שהייתה לי הזכות הגדולה לשרת את מדינת ישראל שנים רבות במערכת הבריאות הצבאית והאזרחית - אשר נחשפת בימים אלה במלא תפארתה, מקצועיותה ומצוינות אנשיה - אני סבור שיש משמעות לערך הרוטציה ולהזרמת דם חדש לתוך המערכות הציבוריות".

"לאורך כל השנים האלה, לאורך כל הפעילויות האלה, ידענו הסכמות ודרכים משותפות, ידענו מחלוקות וחילוקי דעות, אבל מעל כל אלה עמד הרצון המשותף והעצום של כולם – להתמודד ולהתגבר על כל הקשיים שבדרך".

גרוטו הוסיף, "בשנה האחרונה, הדינמיקה המורכבת של מגפת הקורונה הקשתה עלינו בדרכנו זו, אך אני מאמין ויודע כי בכל שלב ושלב עשו גורמי המקצוע את המירב והמיטב".

"עוד ארוכה הדרך ולא פשוטה, אך אני בטוח שביחד, מבפנים ומבחוץ, נמצא את התשובות והפתרונות, ונלמד לגבור גם על הנגיף הזה, בדיוק כמו שהתגברנו על קודמיו".

שר הבריאות אדלשטיין הודה לגרוטו: "מלבד העובדה שמדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, פרופ' גרוטו הוא אדם עם לב ענק שנכון לסייע לכל אדם במצוקתו. פרופ' גרוטו היה נכס גדול למשרד במשך שנים רבות ואזרחי ישראל חבים לו רבות".

המנכ"ל שוחח עם פרופ׳ איתמר גרוטו, והודה לו מאוד על תרומתו רבת השנים הן בתחום המקצועי והן בתחומים וארגונים רבים במערכת הבריאות. נזקפת לו זכות גדולה על כל עבודתו רבת השנים במערך בריאות הציבור , הן בצה״ל הן באקדמיה וכמובן במשרד הבריאות. חזי לוי איחל לו הצלחה רבה והמשך תרומה לציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר