טור מטלטל

רצינו שטראמפ ייבחר, טוב שלא נבחר // הרב אבא טורצקי

בטור מיוחד מסביר הרב אבא טורצקי, כמה חשוב לעם ישראל שיש לו אהבה עצמית - שהנשיא טראמפ ייבחר, אך במחשבה שנייה, הוא מעלה נקודה מדוע טוב שטראמפ לא נבחר (דעות)

הרב אבא טורצקי | כיכר השבת |
טראפ וטוורצקי (צילום: שאטרסטוק)

שבוע של סערה עבר על רובנו. היינו בציפייה דרוכה לראות שוב, את ידיד האומה היהודית הנשיא דונלד טראמפ, ממשיך להוביל ולהיות אוהב ישראל.

רוב העם היושב בציון שאוהב את ארצו ודואג לעמו, ייחל וקיווה שנשיא אוהב ישראל כדוגמת טראמפ ימשיך. קיבלנו את התוצאות בלב כבד, מכיוון שדאגתנו לעמנו חשובה לנו.

מצד שני אני מרוצה בתוצאות.

אני אף שמח שגו' ביידן נהפך לנשיא ארה"ב. מדוע? כי ההליך הזה שם בארצות הברית של אמריקה, היה בירור נוקב ועוצמתי על עמנו אנו.

זה היה תהליך נוקב על הצד השמאלי של החברה הישראלית, פשוט בושה וגועל לראות את אנשי השמאל המבחילים שמחים ועליזים, הנה נתניהו הפסיד, חבורה של מטורללים עם הרס עצמי וכיליון לאומי.

אנשים שמתגלים אצלי מיום ליום כאנשי רוע, שכל מה שמעניין אותם זה נהנתנות מקומית ועכשווית, ללא שום קשר לאומי ואחריות מינימלית של העם הזה.

אין באנשי השמאל המטורללים הללו שום אידאולוגיה פנימית. רק "אכול ושתה כי מחר נמות".

הרדידות הזו מבחילה ומבהילה כאחד, בשביל לחסל את נתניהו, הם מוכנים שלאיראן יהיה פצצה גרעינית ואבו מאזן ייסע על הקו של רמאלה - וושינגטון.

הם כל כך קצרי רואי הם, כל כך תאבי עצמם הם, שמוכנים לאבד כל מה ששייך לעם הזה, העיקר שנתניהו יפסיד.

אומר את האמת, אני נגעל שבעתיים לראות שידורים מכנסת ישראל בדמותם של אותם מושחתים תאבי כיליון של עמם.

בעיני רוחי עולה שוב ושוב שאלתו של מרן הרב שך זצוק''ל אוכלי שפנים וחזירים במה אתם יהודים?

כן. אני שמח ואלי גם מאושר שביידן נבחר, לחבורה מזוהמת כזו לא מגיע שטראמפ יהיה נשיא. תודה לנשיא טראמפ שבזכותו אנו יותר ויותר בדלים ונגעלים מאותם אנשי שמאל.

ייאמר ברורות, דונלד טראמפ, התנהג לעתים בצורה קצת מחצינה ואולי אף מעבר לכך. זה לא בא מחולשתו. אדרבה זה בא מעוצמתו, הוא הבין באופן מלא שישנם חלקים רדיקליים, כדוגמת אנשי השמאל בתוכנו שרק בצורה כזו יש לנהוג בהם.

האופן הישיר בה הוא העביר מסרים, דילג על גבי מסכות של צביעות שקר ואחיזת עיניים של מנומסים, שלא מפסידים שום הזדמנות לתקוע סכין בגב.

כך הם אותם פוליטיקאים צבועים שחוץ מאת עצמם לא מעניין אותם כלום. הנשיא טראמפ הבין מה שאנו לעתים לא מבינים או מפחדים להרים ראש.

בעולם שאיבד רסן ובושה. בעולם של ניצול ציני של חופש הביטוי לטובתם הבלעדית של אנשי שמאל שונאי דת וישראל בחסות מנגנוני השלטון, אין ברירה ומקום להסברים ונימוסים, במכת מחץ פוליטית עוצמתית צריך לרסן אותם, ממורשת טראמפ נלמד שלא הכל הולך בדיבורים.

ומי יודע אם זה לא הדבר הטוב ביותר שעשה נשיא יקר זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר