העור נראה "על הפנים" בגלל המסכה? זה מה שתעשי

מרגישה שהמסכה עושה לך רע לעור הפנים? תרגישי בנוח, כולנו באותה סירה ולכן הבאנו את ליאורה אושרי, קוסמטיקאית קלינית ומנהלת מרכזי דרמה קליניק, שתעניק לנו טיפים לתחזוקת העור בחורף (אקטואליה)

יעל צין | כיכר השבת |
(צילום: זאבי רוזנברג)

אז אחרי משדר עוצמתי עם הנבחרות בכיכר, קבלו עוד פרק של הנבחרת בבריאות שיעסוק במה שכולכן מרגישות. רמז? על הפנים!

כן. המסכה! המסכה רובצת לנו על הפנים במשך רוב שעות היום, אצל מי יותר ואצל מי פחות (שששש…..) ומסתבר שבגלל מה שקורה מתחתיה, אתן תמשיכו ללכת איתה באדיקות.

גם את מרגישה שהמסכה עושה לך לא טוב לעור הפנים? תרגישי בנוח, כולנו באותה סירה.

אז הבאנו לכן את ליאורה אושרי, שתתן לנו את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם תוצאות עטיית המסכה ותעניק לנו טיפים לתחזוקת העור בתקופת החורף.

ליאורה היא קוסמטיקאית קלינית ומנהלת מרכזי דרמה קליניק.

"העיתוי הטוב ביותר לטיפולי הפנים הוא בחורף. הטיפולים בקור הם יותר יעילים ואפקטיביים", מספרת ליאורה. "כיום, יש לנו מכשור חדשני ביותר שמביא אותנו לתוצאות עמוקות שבעבר יכולנו להגיע אליהן רק על ידי פעולה כירורגית. המסכה הורסת את הפנים. אני תמיד ממליצה להחליף אותה לעיתים קרובות. המסכה מלאה בלחות והיא אוטמת את העור. חיידקים מתפתחים בסביבה של חום ולחות ולכן חשוב לשים מסכה נושמת ולהחליף אותה בתדירות גבוהה. אני ממליצה גם למרוח קרם לחות טוב שנותן הגנה לעור לפני חבישת המסכה", היא ממשיכה.

"בתקופת הסגר בניתי מדריך טיפוח שכל אישה תוכל לראות דברים בסיסיים שהיא יכולה לשפר בעור שלה. המדריך הוא חינמי עם הוראות ברורות איך לטפח את העור בלי לצאת לקוסמטיקאית", מספרת ליאורה.

לקבלת המדריך, שלחו מייל ל: dermaclinic@outlook.co.il ותהנו.

אז הנה, קבלו טיפים מעשיים שביקשתי מליאורה לתת במיוחד בשבילכן, על מנת לטפח את העור בקלות.

"כולנו יודעות שקרם לחום וקרם הגנה הם מוצרים בסיסיים לעור. אני רוצה לחדש לכן על 'קרם מחדש'. הוא מכיל חומרים מרוכזים וחומצות מרוכזות שהתפקיד שלהן הוא לחדש את העור, להסיר את השכבה החיצונית של התאים המתים ולחדש את העור בתאים חדשים. העור יראה זוהר ורענן…".

קבלו עוד טיפ: "העור שלנו מזדקן מגיל 25. יותר קל לטפל בבעיה בגיל צעיר. לישון טוב, לשתות הרבה מים והקרם הטוב ביותר לאנטי אייג'ינג הוא קרם ההגנה. החשיפה לשמש תורמת להזדקנות העור. חשוב כמה שפחות להיחשף לשמש ולמרוח קרם הגנה איכותי", מסבירה ליאורה.

"כל מטופלת אצלנו מרגישה שהיא מקבלת את השירות מהשורה הראשונה. אנחנו מרגישים ומבינים כל אחת ומתאימים את הטיפול האישי גם אחרי הטיפול במכון".

אז עכשיו אפשר להתחיל את החורף. שיהיה לכן חורף בריא, מלא עור!

הפקה והגשה: יעל צין

מאפרת: מרים בן שושן

סטייליסטית: ריקי שמש

סרוק פאה: זהבי הרוש

כתיבת תכנית: מיכל קצנלבוגן

ליהוק והפקה בפועל: מיכל רואש-הראל

ניהול אולפן: זאבי רוזנברג

לפניות והצעות למערכת: yaelt9095@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר