העימות בסיעה

ממשיכים לעקוץ: פינדרוס עונה ליעקב אשר

במענה לתלונת ח"כ יעקב אשר, משגר ח"כ יצחק פינדרוס מכתב תגובה נוסף, גם אותו הוא פותח בעקיצות אך מסיים בהבהרה: "ההודעות ייצאו אחרי תיאום עם משה גפני" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל ויהודה חיים, פלאש 90)

הסכסוך הפנימי בתוך 'דגל התורה': ח"כ יצחק פינדרוס מגיב היום (שני) ליו"ר וועדת חוקה, ח"כ יעקב אשר, שדרש לתאם עם כלל חברי הסיעה את ההודעות לתקשורת.

פינדרוס מגיב: "בשיחה שהייתה לי עם מורי ורבי בעניין פניות הנוגעות לוועדת חוקה, השיב לי בצורה ברורה, כי אין הדבר נכון ומקובל שחברי סיעה יפנו זה אל זה בכתב, וכי כל פנייה בנושא שאפנה אליו בעל פה. אכן, קיבלתי דבריך, אך נראה כי אין בית מדרש ללא חידוש".

"אני הולך אחר תפוס לשון ראשון, למעט מכתב חריג זה, מהטעם שהפנייה אלי הגיעה באין כאחד ממש יחד עם הפרסום התקשורתי, ועוד טרם הספקתי לקרוא דברי פי חכם נוכחתי לדעת שהתקשורת כולה דשה בעניין בעיון רב, ועל מנת למנוע לזות שפתיים כביכול הודעות הסיעה אינן מייצגות אותה אני משיבך בכתב".

לדברי פינדרוס, "כפי הידוע לך, כל הודעות הסיעה מייצגות בדיוק את מה שנאמר בישיבת הסיעה ואת מדיניות הסיעה. ההודעות שיצאו עד כה בשם הסיעה הועברו אליך, ועל פי רוב הערת הערות שנכנסו או הוסרו מההודעה כבקשתך. גם הודעת הסיעה האחרונה הועברה אליך, כמו לשאר החברים, למעלה משעה טרם פרסומה. מבדיקה, גם קראת אותה, ומדשתיק ניחא ליה".

לסיום הוא מבהיר, "בכדי למנוע בעתיד אי הבנות חלילה ההודעות מכאן ואילך יצאו בשמי כהודעה על הנאמר בסיעה אחרי תיאום עם יו"ר דגל התורה הרב משה גפני כמקובל בכל הסיעות ועם אגודת ישראל".

כזכור, אשר דרש אתמול כי "מפאת חשיבותן של הודעות אלו, מן הראוי שההודעות יפורסמו לאחר שמיעת הערותיהם של כלל חברי הסיעה ובאישורם, כפי שהיה נהוג בקדנציות הקודמות".

בתגובה ראשונית מלשכת פינדרוס, שמקובל לשייכו לפלג רשב"ם ב'דגל' לעומת שיוכו של אשר כפלג ראב"ד ב'דגל', הגיבה לו לקונית, כאל מכתב של אזרח מן השורה. "קיבלנו מכתבך בתודה", נכתב בתגובה לח"כ יעקב אשר, "הדברים יובאו לידי חבר הכנסת הרב יצחק פינדרוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר