פיצוץ במגעים

ועד סאדיגורה: "לא נקיים שום משא ומתן"

לאחר חשיפת 'כיכר השבת' על הניסיונות להגיע למתווה מוסכם בין הצדדים בחסידות סאדיגורה, בחצר בבני ברק מפוצצים את המגעים ומודיעים: "לא יתקיים שום משא ומתן" (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
שני האחים, האדמו"רים (צילום: ארי קופרשטוק)

כמה ימים לאחר הפרסום הראשוני ב'כיכר השבת' על הניסיונות להגיע למתווה מוסכם בין הצדדים בחסידות סאדיגורה, ועל מתווך מוכר שעשה מאמצים רבים בנושא, בחסידות סאדיגורה בבני ברק מפוצצים את המגעים ומודיעים בצורה רשמית כי מעתה ואילך לא יתקיים שום משא ומתן, מה שמביא למעשה את הניסיונות להגיע לשלום לחסרי סיכוי, נכון לעכשיו.

במכתב מיוחד כותבים חברי ועד חסידי סאדיגורה כי "הננו בזה להודיע לקהל אנ"ש כי מאז נסתלק מאתנו בסערה השמימה עטרת ראשינו האדמו"ר זצוק"ל, פעלנו בכל מאי דאפשר ועוד יותר מכך למען כבוד המשפחה הרוממה בכדי להגיע להסכמות מקובלות, ובלבד שישקף את רצון קדשו של רבינו זצוק"ל כפי שבא לידי ביטוי בצוואה הקדושה".

עוד כותבים חברי הוועד כי "למרות שהשקענו מאמצים רבים ושעות רבות אין ספור בנסיונות להגיע אל עמק השווה, תוך הצעות מרחיקות לכת מצידנו, נוכחנו לראות כי כל המאמצים המרובים הינם לשווא, ולפי המצב כעת נראה כי לדאבון לבנו אין רצון כלל וכלל להגיע מצד הנוגעים בדבר להגיע לכך, וכי כל מגמתם היא אך ורק לפגוע בזכרון שם קדשו של הרבי זצ"ל, תוך נסיונות לשפר עמדות כדי להרוויח זמן ולדחות את הדיונים בבית הדין.

"משכך הם הדברים, נאלצים אנו להודיע בצער רב, כי לא נמשיך בהתדיינות סרק מיותרות, ולא מקיים מכאן והלאה כל משא ומתן, ומעתה ככל שירצו לדון בזה, אזי הדברים יוכרעו בבית הדין, כדרכם של יהודים יראים ושלמים, שם נציג את דברינו בכבוד הראוי כדי להציג את האמת לעיני כל ולקיים בכך את הצוואה של הרבי זצוק"ל.

גורם בסאדיגורה ירושלים אומר בתגובה לפיצוץ המגעים כי "פנינו תמיד היו ותמיד יהיו לשלום, כדרכי רבותינו הקדושים לבית רוז'ין -סאדיגורה זיע"א והרבי יבלטח"א". עוד הוא מוסיף כי "במהלך המשא ומתן שהתנהל בשבוע האחרון רצינו להאמין שיש סיכוי להגיע לשלום, אך ככל שהתרבו השיחות עם המתווך שפעל בנושא, הדרישות מצידם רק התגברו, עד אשר המאמצים התפוצצו".

המכתב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר