החינוך העצמאי

המנכ"ל הודיע: תלמידי ז' וח' חוזרים לשגרת לימודים מלאה

מנכ"ל 'החינוך העצמאי', הרב אליעזר סורוצקין, הודיע לצוות הפיקוח והניהול במוסדות על החזרת כיתות ז' וח' לספסל הלימודים - באופן מלא; זו החלוקה בין הבנים והבנות (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מנכ"ל 'החינוך העצמאי', הרב אליעזר סורוצקין, שיגר הבוקר (חמישי) הודעה לכל צוות הפיקוח והניהול במוסדות הרשת ברחבי הארץ, באשר להחזרת כיתות ז' וח' לספסל הלימודים.

בהודעתו, מודיע המנכ"ל כי החל מיום ראשון הקרוב ישובו כל הבנים - כולל תלמידי כיתות ז' וח' בפריפריה, לספסלי בתי הספר, לשגרת לימודים, בקפסולות.

באשר ללימודי הבנות, מעבר לכיתות א'-ו' שכבר לומדות, הורה הרב סורוצקין למנהלים כי החל מיום ראשון עליהם להפעיל תכנית לימודים מלאה ומחייבת, כמו בשגרה, גם לתלמידות כיתות ז'-ח' - כולל שיעורים, שיעורי בית, עבודות, מבחנים ולוודא שכל תלמידה משתתפת בהכל.

יחד עם זאת הוא מדגיש כי הכל יעשה בלי להסתכן וללא סתירת ההנחיות, קרי, באמצעות קבוצות קטנות, עטיית מסיכות ושמירת מרחק.

"אנו שמחים להיווכח, כי כפי שהורו כל העת גדולי ישראל שליט"א, 'זכות הבל פיהם של תשב"ר' הוכרה קבל עם ועולם, ומחייבת כי תלמידי הת"תים ישקדו על תלמודם", כותב הרב סורוצקין בפתח מכתבו, "לפיכך, כבר החל מיום ראשון ישובו הבנים - כולל תלמידי כיתות ז' וח' בפריפריה, לספסלי בתי הספר, לשגרת לימודים מחייבת ומבורכת תוך הקפדה מוחלטת על 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".

המכתב של מנכ"ל החינוך העצמאי

המנכ"ל מוסיף וכותב כי "עם זאת, בראשית השבוע, הביעו מרנן גדולי ישראל שליט"א את דאגתם נוכח נסיגה בחינוך הבנות ועל כן, על אף שההנחיות הן להשיב את בנות ז' וח' לספסל הלימודים רק בשבוע שלאחר מכן, הננו נקראים להשיב את מתח הלימודים כבר עתה, לרמתו בשגרה.

"על מנת לבצע זאת, יש להפעיל תכנית לימודים מלאה ומחייבת, בזהירות, תוך שימוש בכל דרך נאותה שלא תסתור את ההנחיות, לרבות התכנסות בשעות אחר הצהריים לשעות לימוד רצופות, תוך הקפדה על עטיית מסיכות, שמירת מרחק וקבוצות קטנות.

"יש לקרוא לנשות צוותי החינוך למלא את תפקידן במסירות, על מנת להשיב את התלמידות לשיגרת לימודים ברמה הרגילה, לאלתר".

הרב סורוצקין מציין במכתבו כי "היות ומרבית התלמידים והתלמידות כבר חזרו ללימודים, אין עוד מניעה כי המורות תתפנינה למלא את יומן של תלמידות ז' וח' והשגרה החדשה תכלול למידה, מקרוב ומרחוק, בשיעורים פרונטליים או מוקלטים ובשיחות ועידה - תוך קיום ודאות כי כל תלמידה משתתפת בשיעורים לסוגיהם, עמידה בחובות לימודיים, שיעורי בית, עבודות ומבחנים, באופן שלא יאפשר עוד למאורעות התקופה להשפיע על הספקי הלימוד, ניצול הזמן והצלחת הבנות בחינוכן ובלימודיהן".

לסיום, הוא כותב: "אנו מאחלים לצוותי הפיקוח, ההנחיה, הניהול והחינוך, ומעל לכל, לתלמידות 'בית יעקב' ובתי הספר, כי השיבה לשגרת לימודים תנוצל עד תום, לעליה רוחנית וחינוכית, כזו שתשפיע על הדורות הבאים, בבחינת 'תורה שלמדתי באף - היא שעמדה לי'. ברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א כי בזכות לימוד התורה לא יאונה לתלמידים והתלמידות כל רע, תלווה את צוותי ההוראה, התלמידים ומשפחותיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר