תיעוד עצוב

המתנדב שנפטר באמצע טהרה הובא למנוחות

בבני ברק הובא למנוחות רבי חיים רכניצר ז"ל (74), מגדולי מתנדבי זק"א תל אביב ומאנשי החברה קדישא, שנפטר בעת שערך טהרה לנפטר בבית החולים; תיעוד עצוב (דיין האמת)

(צילום: דוברות זק"א תל אביב)

בבני ברק, הובא הלילה (מוצאי שבת-ראשון) למנוחות רבי חיים רכניצר ז"ל (74), מגדולי מתנדבי זק"א תל אביב ומאנשי החברה קדישא, שנפטר במוצאי שבת בעת שערך טהרה לנפטר בבית החולים 'מעייני הישועה'.

מסע ההלוויה יצא מבסיס זק"א ברחוב אשל אברהם בבני ברק דרך בית החסידים דגור בסמטת משה יוסף לעבר בית העלמין באשדוד שם נטמן.

רב זק"א תל אביב, הרב יעקב רוז'ה ספד לו: "רבי חיים היה מראשוני מייסדי זק"א עוד לפני השם 'זק"א' בכלל, איש חסד של אמת צנוע במעשים, ישר והגון מאין כמוהו".

"קשה לנו לעכל את האבידה הקשה הזאת", הוסיף הרב רוז'ה, "זו ממש מיטת נשיקה תוך כדי עשיית חסד של אמת, כמה מתאים לו להיפטר מהעולם בצורה הזאת, לעשות חסד ולהיפטר תוך כדי עשיית החסד, אנחנו מחוייבים ללמוד ממנו לעשות הכל על פי ההלכה".

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד ספד לו בדמעות ואמר: "אנחנו נפרדים היום מרבי חיים שהיה מהמייסדים של הארגון זק"א, זה הנפטר השני מתוך הארגון בחודשים האחרונים שאנחנו צריכים להספיד ולהיפרד ממנו. חיים היה סמל ודוגמא ומודל לחיקוי לכל המתנדבים. כל כך הרבה מרץ ועשייה ממש כמו בחור צעיר, קשה לי לחשוב שאני נפרד מחיים שרק ביום רביעי ישב איתנו בישיבת הנהלה של הארגון שם הוא הציע להכניס אנשים צעירים שיתנדבו בארגון, ניבא ולא ידע מה ניבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר