תקרית בחריש

איים ותקף את ראש העיר בגלל השבת - ונעצר

בשעות הצהריים בשבת, עצרה המשטרה חשוד, שנכנס לביתו של ראש העיר חריש, יצחק קשת, איים ותקף אותו - לפי החשד, בגלל חילולי שבת בעיר. מעצרו הוארך ביממה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בניינים בחריש (צילום: פלאש 90)

בשעות הצהריים של השבת האחרונה, עצרה המשטרה חשוד, שנכנס לביתו של ראש העיר חריש, יצחק קשת, איים ותקף אותו - לפי החשד, בגלל חילולי שבת בעיר. מעצרו הוארך ביממה.

במהלך הדיון בבית משפט השלום בחדרה, טען נציג המשטרה כי "מדובר בחשוד אשר נכנס בשבת אחה"צ בכוח לביתו של ראש העיר חריש, תקף אותו ואיים עליו".

פרקליטו של החשוד, טען בדיון כי "מדובר באזרח שפנה לראש העיר שהוא אמון על מה שקורה בעיר חריש, פנה אליו בצורה תרבותית ויפה, הביע מחאה על כך שביום שבת מתרחשים דברים שלא אמורים להתרחש בשבת, כך לגישתו, ולא מעבר לזה.

"אני לא רואה שום סיבה בנסיבות הללו לעצור את החשוד, בוודאי שאין שום סיבה להחזיק אותו עצור בנסיבות הללו. אבקש להורות על שיחרור החשוד".

עורך הדין הוסיף ואמר כי "העובדה שהמתלונן הוא ראש עיר, בוודאי שלא צריכה להיות גורם או מניעה להמשך מעצרו של החשוד".

בהחלטתו, כתב השופט אהוד קפלן כי "החשוד נעצר בחשד לכך נכנס לביתו של ראש עיריית חריש, תקף אותו ואיים עליו. עיון בתיק החקירה מגלה כי קיים חשד סביר לכך שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. קיימת עילת מעצר של מסוכנות וקיימת עילת מעצר של חשש לשיבוש הליכי החקירה", בעקבות כך הורה "על הארכת מעצרו של החשוד ביממה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר