במהלך הפגנה

אביה של מנכ"לית פייסבוק-ישראל נהרג בתאונה

דרור סופר בן ה-82, אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני, נהרג אמש בתאונת דרכים כאשר השתתף בהפגנת השמאל שנערכה בכניסה לעירו קריית אונו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
דרור סופר (צילום: באדיבות המשפחה)

דרור סופר בן ה-82, אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני, נהרג אמש (מוצ"ש), בתאונת דרכים כאשר השתתף בהפגנת השמאל שנערכה בכניסה לקריית אונו בה התגורר. הנהגת בת ה-20 שפגעה בו בטעות, נחקרה במשטרה ואין חשד כי מדובר בפגיעה מכוונת, לאחר שעל פי עדי ראיה סופר נעמד באמצע הכביש וסיכן את חייו.

פרמדיקית מד"א עליסה שומנסקי וחובש על אופנוע מד"א יוסף נהון סיפרו: "היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה. ראינו גבר שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת. הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים במצב קשה ויציב. בדקנו גם את נהגת הרכב - צעירה בשנות ה-20 לחייה - שלא נזקקה לטיפול". כעבור כמה שעות מת סופר מפצעיו.

ממד"א נמסר, כי סופר הובהל במצב קשה לבית החולים שיבא שבתל השומר - אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר: "בוחני התנועה של משטרת ישראל בודקים את נסיבות התאונה. אין מדובר בפגע וברח ולא עולה חשד לפגיעה מכוונת".

עורכי הדין של הנהגת הפוגעת אורון שוורץ, יוגב נרקיס ואופירה סמבל, מסרו כי "התאונה המצערת הייתה בלתי נמנעת. ככל הנראה הולך הרגל התפרץ לכביש במהלך ההפגנה, בצומת עם אור ירוק. אין לנו אלא להביע צער, אך אחריות פלילית על הנהגת לא תהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר