מסע בזק

לאחר שהבריא מהנגיף: הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי טס לארה"ב

בפעם הראשונה לאחר שהבריא מנגיף הקורונה, חבר 'המועצת', הגרב"מ אזרחי, טס הלילה לארצות הברית. בשבוע שעבר ביטל רה"י את הטיסה לדובאי לאחר שלא חש בטוב (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרב"מ אזרחי, הערב, עולה על המטוס (צילום: באדיבות המצלם)

לראשונה מאז שחבר מועצת גדולי התורה 'הוותיק', הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, החלים מנגיף הקורונה, ייצא הלילה (ראשון), ל'מסע בזק', בארצות הברית.

ראש הישיבה, ייצא כאמור הלילה לארצות הברית למסע איסוף כספים עבור ישיבת עטרת ישראל, וכן יערוך מסעות חיזוק בקרב הקהילות בארה"ב ובהיכלי הישיבות.

ראש הישיבה עולה על הטיסה, הערב

ל'כיכר השבת' נודע, כי הביקור ייערך עד שבת הקרובה וראש הישיבה, אף יישא מסע חיזוק במספר ישיבות.

יצוין, כי זהו טיסתו הראשונה של חבר 'המועצת', מאז שנדבק לפני יותר מחודשיים בנגיף הקורונה. כזכור, בשבוע שעבר דווח לראשונה ב'כיכר השבת', כי ראש הישיבה היה אמרו להשתתף ולערוך סידור חופה וקידושין בדובאי, אך ברגע האחרון ביטל את הטיסה.

הנאום המלא של הגרב"מ אזרחי בישיבת 'המועצת'

לביטול הטיסה, הובילו מספר סיבות,, ביניהן מצבו הבריאותי של ראש הישיבה, שלא חש בטוב, לצד מצבו של גיסו, זקן המשגיחים הגאון הצדיק רבי אהרון חדש זצ"ל, שנפטר בשבוע שעבר.

ביום שישי האחרון, הגרב"מ נשא את הנאום המרכזי בכנס של מועצת גדולי התורה, שם דיבר על הגיור, הגיוס והחינוך, "צריך לעמוד בפרץ. לא להרשות לשטן להשחית את כרם ישראל, לא להרשות להם התערבות בשום דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר