חנוכה תחת הגבלות

קבינט הקורונה מתכנס: רצון להטיל סגר לילי

לאחר שבקבינט אתמול החברים לא קיבלו החלטות מעשיות, הוא שוב מתכנס, ועל השולחן הונחה הצעה להטיל סגר לילי ל-3 שבועות. המחלוקת: כבר כעת, או רק בימי החנוכה (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
סגר. אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

לאחר שקבינט הקורונה סיים את ישיבתו אמש (ראשון), ללא קבלת החלטות מעשיות. בשעה זו הקבינט מתכנס שוב, כאשר על הפרק - הטלת סגר לילי בימי החנוכה.

השרים המשיכו את הדיון מליל אמש, בנוגע לסגירת חנויות המסחר בכל רחבי הארץ, הנחיות לשבים מחו"ל וכן את מוסדות הלימוד בערים המוגדרות אדומות על פי מודל הרמזור.

בפתח הקבינט, קיבלו חברי הקבינט הצעה מהמועצה לביטחון לאומי לערוך סגר לילי בכל ימי החנוכה וזאת לאור העלייה בתחלואה ההולכת וגוברת.

לפי ההצעה הסגר הלילי יימשך גם לאחר החנוכה, כלומר מיום חמישי הקרוב למשך שלושה שבועות, עד לתאריך ה-2 בינואר, מה שיכלול גם את כל החגיגות של חג המולד ושאר החגים הנוצריים.

בהמשך קבינט הקורונה, דיווחו במל"ל, כי הסגר הלילי - יהיה המדרגה הראשונה בתוכנית הכוללת שלהם, המדרגה השנייה תהיה כאשר יגיעו ל-3,500 חולים ביממה, אז יהיה ריסון מהודק ובמידה ויהיו 4,500 חולים חדשים - סגר מלא.

ברקע דרישת המל"ל, משרד הבריאות הציג את עמדתו בקבינט כי יש להטיל סגר מלא כבר מתחילת חנוכה.

השרים דנו בהמשך הקבינט בנושא פיילוט הקניונים, כאשר השר כ"ץ דרש לפתוח כמה שיותר ומנגד, שר הבריאות אדלשטיין הביע את דעתו שכמה שיהיו יותר סגירות, כך נוכל למנוע את מקדם ההדבקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר