אחרי וושינגטון

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ יגורו ב'בונקר המיליארדרים'?

בני הזוג הנשיאותי קנו מתחם באי השמור תמורת סכום של 30 מילין דולר, ובו הם עשויים לבנות את המתחם בו יתגוררו • ברקע, מאבק אישי המתנהל נגדם, שלא ישובו לניו יורק (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ)

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי ג'וארד קושנר ואיוונקה טראמפ קנו מתחם באי אינדיאן קריק שבמיאמי, שם הם עשויים לבנות את מתחם מגוריהם.

מדובר בשטח בגודל של 1.84 דונם, עם רצועה של 200 מטר חוף ים. את השטח קנו מהזמר הספרדי חוליו איגלסיאס, על פי הדיווחים תמורת סכום של 30 מיליון דולר.

כעת, הם מתכננים לבנות במקום אחוזה מפוארת למגורים. מדובר באחד האיים השמורים שזכה לכינוי "בונקר המיליארדרים" על ידי המגזין פורבס.

אינדיאן קריק, מבט מהאוויר (צילום: שאטרסטוק)
אינדיאן קריק, מבט מהאוויר (צילום: שאטרסטוק)

באי בסך הכל 41 מגרשים המוחזקים על ידי 37 בעלים. נכון לעכשיו, במקום 31 בתים בנויים בלבד. לאי, משטרה פרטית ויחידה חמושה המפטרלת כל הזמן בים.

בני הזוג הנשיאותי, מתמודדים בימים אלו עם קשיים לאן לעבור להתגורר לאור העובדה שמתנהל קמפיין אישי ומכוער נגדם שלא ישובו לעיר ניו יורק.

בין היתר, תלו פעילים פוליטיים כרזות אישיות נגד איוונקה טראמפ באזור בו התגוררו לפני שעברו לווישנגטון. המודעות, מעוצבות בסגנון כרזות המשטרה בחיפוש אחרי נעדרים ומבוקשים אך תחת הכותרת: "לא מבוקשת", עם תמונתה של איוונקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר