#חנוכנסת

חנוכה עם אליהו ברוכי: הח"כ מ'יש עתיד' ו"המודל לחיקוי"

ההכרה בנס וההקשר הפוליטי, המחמאה לחבר-הכנסת מ'יש עתיד' ותשובתו המפתיעה למיהו הגיבור שלו • שיחה אישית עם ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' לכבוד חנוכה • #חנוכנסת, פרק שלישי (TV)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

"ההכרה בנס היא אולי הדבר שהכי מאפיין את ההשתייכות הפוליטית לחג", כך אומר חבר-הכנסת אליהו ברוכי מ'יהדות התורה' בריאיון חנוכה לכתבנו הפוליטי רפאל כהן במיזם "חנוכנסת".

כ-350 ישראלים מאבדים את חייהם בכבישי ישראל מדי שנה, ועולם כמנהגו נוהג. אך יש חבר כנסת אחד, בועז טופורובסקי מ'יש עתיד', שדואג מדי שבוע, מעל בימת הכנסת, להזכיר לנבחרי הציבור ולנו שמאחורי כל הרוג יש שם, פנים, משפחה.

ח"כ ברוכי, יריב פוליטי מובהק של טופורובסקי, מחמיא לו על מאבקו המיוחד: "הוא המודל לחיקוי שלי", מודה ברוכי. "זה שבכל שבוע הוא מקריא את שמות ההרוגים בכבישים, בהתמדה. הנושא חשוב והרציפות ראויה להערכה".

כשנשאל מי גיבור מבחינתו, ענה חבר הכנסת ברוכי תשובה שאולי תרים כמה גבות. "אני חבר בוועדה למאבק בסמים ובאלכוהול, ובמסגרת ביקורי בקהילת רטורנו (לנוער חרדי נושר שנמכר לסמים ולאלכוהול) הכרתי את יוסי, שהוא גיבור ענק בעיני, הוא עבר תהליך גמילה של שבעה חודשים והשבוע הוא עבר לדירת הוסטל", סיפר ברוכי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר