"בלי להתמהמה"

'ועידת רבני אירופה' בקריאה: "יש להתחסן בהקדם"

ב'קול קורא' שמתפרסם היום, הממוען לכלל הרבנים באירופה, קובעת 'ועידת רבני אירופה' כי בכל מדינה בה הרופאים ממליצים להתחסן, יש לעשות זאת מבלי להתמהמה כלל (עולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תמונת ארכיון של כינוס ועידת רבני אירופה (צילום: אלי איטקין)

רבני 'ועידת רבני אירופה', יצאו הבוקר (רביעי) בקריאה חד משמעית, כי אם הרופאים מורים להתחסן - יש להתחסן בלי להתמהמה.

הקול קורא פורסם בחתימת נשיא הועידה רב ואב"ד מוסקבה הגר"פ גולדשמידט, יחד עם יו"ר הועדה המתמדת ואב"ד לונדון הגר"מ געללי והמנהל הרבני ראש ישיבת 'תורת חיים' במוסקבה הגר"מ לבל לרבני המדינות אבות בתי הדין ודייני אירופה.

הרבנים כתבו ב'קול קורא': "מאחר שבחסדי ה׳ התחילו לייצר ולחלק חיסונים נגד הנגיף קורונה אשר למגינת לב רבים חללים הפילה, ושבת משוש לבנו ונמנע מאתנו לפקוד כהרגלנו את בתי הכנסיות ובתי המדרשות ה"ה בית חיינו".

"הננו להודיע לכל בני קהילותינו שעל כל אחד ואחד להישמע לדעת הרופא שלו, ובמידה והם אומרים להתחסן בחיסון המצוי במדינתם עליהם לעשות זאת בהקדם האפשרי ללא התמהמהות".

ה'קול קורא' של 'הועידה'

עם זאת, קובעים הרבנים כי על כל קהילות הקודש להמשיך ולהישמע להוראות משרדי הבריאות במדינותיהם ולפעול על פי המתווה שקבעו, מרביתם בהתייעצות ובתיאום עם הנהגת הקהילות.

את מכתבם לקהילות הקודש באירופה מסיימים הרבנים: "ויהי רצון שנזכה למה שכתוב כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך, אני ה רופאך, ונחזור כולנו במהרה למקדשי המעט, עד ביאת המשיח בבניין בית מקדשנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר