הלחץ על מאיר • צפו בפרק 7

ראיון ופרק חדש בסדרת המתח "שמי ברזל"

ספיישל לחנוכה: 'כיכר השבת' מגיש לכם היום פרק נוסף מסדרת המתח החדשה 'שמי ברזל'. בנוסף, בתחילת הפרק, ראיון מיוחד עם יוצר הסדרה והשחקנית הראשית • צפו בפרק 7 (VOD)

(צילום: יחזקאל לנג)

כל מוצאי שבת, 'כיכר השבת' מגיש לכם פרק חדש מסדרת המתח המרתקת - 'שמי ברזל', בהפקתו של היוצר יחזקאל לנג. השבוע, לרגל חנוכה, ישודר פרק ספיישל נוסף.

קודם שידור הפרק, התקיים ראיון מרתק באולפן, עם יוצר הסדרה יחזקאל לנג והשחקנית עדי ברנע, שמספרים על הסדרה, איך חשבו ליצור אותו, הסיפוק וההפתעה שלהם מכמות הצפיות.

הריאיון עם היוצרים

והשבוע, בפרק השביעי: ה-ק.ג.ב. לוחץ על מאיר למסור את השמות של השותפים במחתרת היהודית. מאיר לא יודע עוד כמה זמן הוא יצליח לתמרן אותם.

האם יש דרך לאסיר בכאלו תנאים להזהיר את חבריו שנמצאים בחוץ? מדוע יוסף עוזב את הבית בלילה בלי לספר להורים?
ומה משפחת קלמן קיבל בדואר שכל כך מדאיג אותם?

הסדרה

הזמן: רוסיה הקומוניסטית של 1946, כולם מרגלים על כולם – ומאשימים אחד את השני בבגידה במולדת. ובלילה מחכים באימה לדפיקות של ה-NKVD, על הדלת לקחת אותם למקום שלא חוזרים ממנו.

הסדרה עוסקת בשנת 1917, אז הפילו המהפכנים הקומוניסטים את ממשלת הצאר של רוסיה והנהיגו משטר טוטליטרי.

מאותו רגע נאסר על שלושה מיליון יהודים שחיו ברוסיה, לעסוק ביהדות בפומבי. כל מי שלימד יהדות, נחשב ל”אויב המדינה” ונעצר על ידי הק.ג.ב., נחקר, עונה ואז (אם היה לו מזל) נשלח למחנה עבודה בסיביר או (ללא מזל) נרצח.

זהו סיפורם המדהים של קומץ יהודים אמיצים מאוד, אשר שמרו ולימדו יהדות בברית המועצות בסתר.

שימו לב! הסדרה תשודר בעזרת השם עד תומה ב'כיכר השבת'. אך לאחר סיום שידורה, היא תרד מהאוויר תוך מספר שבועות ולא יהיה ניתן לצפות בפרקים.

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר