פרסום ראשון

האדמו"ר מבעלזא הורה: דיון האם להתחסן

בעקבות שאלות רבות שהגיעו לפתחו, הורה האדמו"ר מבעלזא לדייני בית דין קהל מחזיקי הדת לקיים דיון, בהשתתפות בכירי עולם הרפואה - ולהכריע האם להתחסן נגד הקורונה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: Aharon Krohn/Flash90)

פרסום ראשון: לאחר הסערה והדיון הציבורי סביב נושא החיסון נגד נגיף הקורונה, ובעוד עיני הציבור החסידי נשואות לאדמו"רים שאמורים להחליט בנושא, צפויים בחסידות בעלזא לקיים דיון משמעותי ומכריע בנושא.

ל'כיכר השבת' נודע כי ביום ראשון הקרוב צפוי להתקיים בבעלזא כינוס רבנים ומומחים שידונו בנושא החיסון ובהשלכותיו הרפואיות, כמו גם בסיכונים ובתופעות הלוואי.

בכינוס שיערך ככל הנראה במשרדי 'קהל מחזיקי הדת' צפויים להשתתף חברי בית דין צדק 'מחזיקי הדת' - בעלזא, נציגים ממשרד הבריאות, ונציגים בכירים מכמה בתי חולים וקופות החולים, אשר יחדיו ידונו וישמיעו את גרסתם הרפואית בכל מה שנוגע לחיסון ובהשלכותיו.

יצוין כי מי שהורה על עריכת הכינוס הוא האדמו"ר מבעלזא, לאור פניות שהתקבלו בנושא מכל רחבי העולם, ובשל המורכבות, הורה הרבי לקיים דיון מקצועי יחד עם גורמי הרפואה.

כזכור, אתמול פרסם העסקן הרפואי, הנמנה על חסידי בעלזא, מיילך פירר כי התבקש על ידי גדולי ומאורי הדור "לדרוש ולחקור אודות החיסון המוצע נגד נגיף הקורונה", ולאחר "שחקרתי ובדקתי היטב באחריות הנדרשת", הוא פרס את מסקנותיו בפני מרנן ורבנן, מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ונשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

הוא הודיע על דעתם ובשמם כי "כל מי שבאפשרותו להתחסן - נכון לעשות כן". פירר מציין כי "מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון".

עוד מפרסם פירר בשם הרבנים כי "הסובלים מארלרגיות על כל סוגיהן, יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי".

כמו כן הוא מוסיף כי "בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ - 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ"ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם - יש להם על מה לסמוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר