הרשת סוערת

הדואט של אברהם פריד עם אביב גפן: "צו'לנט עם מקופלת"

גדול הזמר החסידי והכוכב הישראלי פרסמו שיר חדש והרשת סוערת • לצד שלל ביקורות משבחות על האיחוד המרגש להרבות אחווה, יש גם כאלה ש'קצת' פחות אהבו... (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: משה ביטון ו-Avshalom Sassoni/Flash90)

אברהם פריד עם אביב גפן בדואט: השיר 'בצורת' יצא היום (ראשון) לאור, והרשת, כמה צפוי, סוערת. כמו בכל דבר, יש הדורשים לשבח, ויש - לגנאי. ליקטנו עבורכם את המיטב.

השיר בצורת (איור: דודי ון דן ברג)

ח"כ בצלאל סמוטריץ (ימינה): ‏"מי היה מאמין שאי פעם אעניק לייק גדול לאביב גפן. מבחינתי כמעט פרשנות עדכנית חילונית לתפילתו העתיקה של ר' אלימלך מליזנסק - אדרבה תן בליבנו שנראה כל אחד מעלות חברינו ולא חסרונם. תודה אביב. תודה אברהם פריד. ריגשתם".

איש התקשורת אלי ביתאן (כאן מורשת): "‏שיר חדש לאביב גפן ואברהם פריד. אל תקשיבו. בגדול, אביב גפן לא יודע לעשות נועה קירל ואברהם פריד לא מצליח לעשות מוטי שטיינמץ, אז הם החליטו לעשות ביחד ישי ריבו".

איש התקשורת נתי טוקר (דה מרקר):‏ "הדואט של אברהם פריד ואביב גפן זה כמו לדחוף צו'לנט עם מקופלת. בחילה בנפש".

איש התקשורת אבי רבינא (קול חי): ‏"אין מצב שתשמעו את הסינגל החדש של אברהם פריד ואביב גפן בתחנת רדיו חרדית! מה עובר על פריד, והאם שנת בצורת מוזיקלית, הספיקה להרחיק אותו מהבייס שלו. מהאזנה לסינגל ניכר שקולו של ענק הזמר פריד מקשט את יצירתו של גפן, תוך קידום ה"אביב" החדש".

אשת הדיגיטל אלקי ברגשטיין: "‏אברהם פריד יחד עם אביב גפן?! פריד, אתה הורס לי את כל הילדות!".

איש התקשורת יאיר קראוס (מקור ראשון): ‏"רק מגיפה עולמית יכולה ליצור חיבור כזה בין אברהם פריד לאביב גפן. משהו שאי אפשר היה לדמיין".

השיחה של פריד וגפן (צילום: שלמה חיים ריבקין RIVKIN MEDIA)

התסריטאי יוסי חיים: ‏"זה מדהים שאחרי השיר 'בצורת' של פריד ואביב גפן, הם קיבלו מבול של תגובות עצבניות".

שדרן הרדיו מנחם טוקר (קול חי): "אני מעדיף לזכור תמיד את אברהם פריד החסידי, הטהור, המקורי ושליח הרבי להפצת המוסיקה החסידית ולא את "האביב החסידי"החדש".

איש התקשורת אריה יואלי (סרוגים): ‏"כמה חרדי מצידו של אברהם פריד לשמוע את אביב גפן באוטו ולא בבית".

צבי טסלר (קול חי): ‏"ומעניין היחס בין בתים חילוניים ששאלו מי זה אברהם פריד, מול בתים חרדיים שבהם ההורים הסבירו לילדים מי זה אביב גפן".

יועץ התקשורת אבי בלומנטל: "לצערי טרם הספקתי להאזין לשיר, מאמין שאעשה זאת בהמשך היום ובכל מקרה בתור מעריץ של אביב גפן ושל אברהם פריד אני בטוח שמדובר בלהיט שיש בו אמת ואהבת ישראל".

יועץ התקשורת דורון ביינהורן: ‏"אז אביב גפן מוציא שיר עם אברהם פריד. ובשיחת וידאו ביניהם שפורסמה הייתי בטוח שאברהם פריד זה משה גפני. וזה היה מגניב אם גפני וגפן היו מוציאים שיר ביחד".

הגולש אליעזר ובר: "‏אביב גפן ואברהם פריד בדואט - סימן מובהק לבואו של המשיח. מי היה מאמין".

המפיק דוד פדידה הגיב בקבוצת מוזיקאים: "חברים יקרים בדרך כלל אני נהנה לשבת עם פופקורן לקרוא את הנכתב כאן בקבוצה בלי להגיב, הפעם אחרוג ממנהגי, כשעושים שיר שהכוונה שלו זה לאחד, לא מדובר בלקחת 2 זמרים גדולים מכל צד לחבר וזהו, זה הרבה מעבר לכך, אני מכיר אישית את הזמרים והסובבים אותם שעשו את הפרוייקט הזה ומדובר באנשים שהמהות שלהם והדרך חיים שלהם זה לכבד את האחר ולאחד בין כולם, זו לא סתם הדבקה, אני מאמין להם".

"ולכן יש לדבר הזה הצדקה ותהיה לו הצלחה. כי דברים היוצאים מהלב נכנסים אל הלב".

פדידה הסיף, "ולגבי הטענות על כך ש"רחמנא ליצלן יתקלקלו נערינו": אז קודם כל כשעושים אחדות 2 הצדדים צריכים לכבד וכמו שחילוני לא חושש שהבן שלו יחזור בתשובה בגלל שישמע פריד גם אנחנו צריכים להיות בטוחים בחינוך ילדינו שלא יתקלקלו מלשמוע את אביב".

"זו בעיה רצינית וידועה בחינוך החרדי במקום ללמד את הנוער איך להשתמש בטלפון חכם מה מותר ומה אסור, אומרים להם הכול אסור וזהו. זה הכי קל! אבל חינוך זה לא ככה, צריך ללמד את הנוער להבחין בין טוב ורע גם בתוך העולם הגדול שבו אנחנו חיים, וזה הכי קשה אבל הכי נכון".

"דבר נוסף: מי שלא מעודכן או שלא שם לב היום בחתונות הכי חרדיות בנוכחות ראשי הישיבה מבצעים מחרוזות שלמות של אמנים ישראלים לא דתיים ולא רק את השירים עם ה"מילים הנקיות" אז מי שחי בסרט שיש איזה מישהו שייחשף רח"ל לאביב בגלל הדואט הזה, הוא חי באמת בסרט אבל קצת שונה, וכל מקוששי הלייקים תנסו את מזלכם במקום אחר לא במקרה הזה".

ומה אתם חשבתם? כתבו לנו בתגובות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר