פצועים - ואזוקים

במרדף משטרתי: נער יהודי התהפך - ונהרג

כוחות משטרה היו במרדף אחרי נערי גבעות בבנימין בזמן שרכבם של הנערים סטה מדרכו והתהפך • אחד הנערים נהרג, ומספר פצועים פונו לבית החולים כשהם אזוקים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד הפצועים (צילום: חוננו)

נער יהודי נהרג היום (שני) בתאונה עצמית בזמן שנמלט, יחד עם חבריו, משוטרים שביקשו מהם לעצור אחרי שנחשדו ביידוי אבנים לעבר רכב פלסטיני.

בלשים מימ"ר ש"י ביצעו מרדף אחרי רכב ובו נערים ובחורים מההתיישבות. בעקבות המרדף איבד הרכב של הבחורים שליטה וסטה מהדרך. .

בארגון חוננו טוענים בהתבסס על דיווחים מהשטח כי מספר פצועים פונו לבתי החולים בירושלים, כשהם אזוקים בידיהם מהזירה וזאת למרות הפציעות הקשות.

הפצועים טענו כי התאונה התרחשה לאחר שניידת המשטרה ניגחה את רכבם מאחורה בעוצמה, מעוצמת הפגיעה רכבם עף מהכביש.

מדוברות המשטרה נמסר כי בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור.

נהג הרכב, פתח בנסיעה פרועה למרות הוראת השוטרים לעצור, המשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו. בסמוך לצומת רימונים, התהפך הרכב וכתוצאה מההתהפכות 4 מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ובמקום נקבע מותו של נוסע (ע"י מד"א). נסיבות האירוע בבדיקה.

עו"ד נתי רום מארגון חוננו עושה דרכו כעת לבית החולים לסייע לפצועים ולקבל תמונת מצב על התנהלות השוטרים באירוע.

נתנאל ילוז חובש איחוד הצלה מסר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצועים בסיוע צוותי רפואה של צה"ל. כמו כן אחד מהשוהים ברכב נהרג ומותו נקבע בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו הגיב לתאונה "הדם על ידיהם של מפקדי ימ"ר ש"י שמתירים את דמם של טובי ילדינו. הזוועה הזו צריכה להרעיד את אמות הסיפים של משטרת ישראל והמשרד לבטחון פנים. וכך גם כל הדרגים שמנחים התנהגות רצחנית כזו ומתקצבים אותה בתקציבי עתק. ארץ אל תכסי דמם!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר