צפו בתיעוד

במטה הארצי: הפגנה על הרג הנער ביו"ש

מאות מפגינים, הגיעו הערב מול המטה הארצי של המשטרה בירושלים, כדי למחות על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל בן ה-16 • מדובר בהפגנה חריגה ואלימה • צפו בתיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מההפגנה, הערב מול המטה הארצי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יותר מ-250 איש, נמצאים בשעה זו (שני), מול המטה הארצי של המשטרה בירושלים. וזאת כדי למחות על מות הנער אהוביה סנדק ז"ל, לטענתם, בידי השוטרים.

מדובר בהפגנה חריגה והמפגינים אף הצליחו לחסום את הכביש. יחד עם זאת, המשטרה מנסה להדוף את המפגינים - באלימות.

במקביל, המפגינים קוראים קריאות נגד המשטרה; "משטרה של רוצחים", "תתביישו לכם", מדוע רצחתם נער", וכן עוד קריאות מן הסוג הזה.

כזכור, לדברי הנערים שנפצעו בתאונה ואושפזו בבית החולים תחת אבטחה כבדה, התאונה באזור כוכב השחר התרחשה לאחר שניידת המשטרה ניגחה את רכבם מאחור, בעוצמה, ועוצמת הפגיעה היא שגרמה לרכבם לסטות מהכביש ולהתהפך.

יצוין, כי המשטרה לא אפשרה להתקרב לזירת האסון, ובסמוך לה התפתח עימות בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' לבין קצין שעצר אותו מלהמשיך בדרכו למרות חסינותו כחבר כנסת, ואף איים עליו: "אתה תיעצר". מקורבי הח"כ אף טענו, כי שוטר פיזר דוקרנים מתחת לרכב של הכנסת.

יו"ר הכנסת יריב לוין הגיב לנעשה ואמר: "זהו אירוע הפוגע בצורה חמורה ביכולתו של ח"כ למלא את תפקידו למען הציבור, דבר שאסור להשלים עמו במשטר דמוקרטי. פניתי למ"מ היועמ"ש לכנסת, והנחיתי אותם לפעול מול המשטרה בנושא".

במשטרה כזכור הציגו את הגרסה הבאה להשתלשלות התאונה: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור".

"נהג הרכב, פתח בנסיעה פרועה למרות הוראת השוטרים לעצור, המשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו. בסמוך לצומת רימונים, התהפך הרכב וכתוצאה מההתהפכות 4 מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ובמקום נקבע מותו של נוסע. בשעה זו כוחות המשטרה פרוסים בזירה לצורך איסוף הראיות והממצאים ע"י גורמי החקירה".

באשר לעימות עם ח"כ סמוטריץ', נמסר מהמשטרה: "מבירור ראשוני עולה, כי במפגש עם חבר הכנסת טעה השוטר בשיקול דעתו כשלא אפשר לו הגעה עד לזירת האירוע. המקרה ייבדק ויופקו הלקחים הנדרשים בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר