מחאה סוערת

אלימות ומעצרים במחאת נוער הגבעות. צפו

הריגת הנער אהוביה סנדק והאשמת הנערים שהיו איתו במותו, הוציאו הלילה שוב מאות מפגינים מול המטה המרכזי של המשטרה בירושלים, בקריאה לסגור את ימ"ר ש"י (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בהפגנה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גם הלילה (רביעי), ערב שלישי ברציפות, יוצאים 'נוער הגבעות' להפגין מול המטה הארצי של המשטרה בכביש 1 בירושלים, וזאת כמחאה על כך שלטענת הנערים, המשטרה אשמה במותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל.

בהפגנה הנערכת בשעות אלו, משתתפים כמאה וחמישים בני אדם, ובמקום מתרחשים עימותים אלימים ביותר בין המפגינים והשוטרים.

לטענת המשטרה: "המפגינים, החלו בהפרת סדר תוך ניסיונות לחסום את ציר בר לב לתנועת כלי רכב וציר תנועת הרכבת הקלה. עד כה עוכבו / נעצרו 7 מפרי סדר. כוחות המשטרה ממשיכים בפעילות לשמירת הסדר ושמירת צירי התנועה פתוחים"

מוקדם יותר הערב דווח, כי במשטרת ישראל הזמינו לחקירה את ארבעת הנערים שהיו שותפים לנסיעה של אהוביה ז"ל, בחשד לגרימת מוות ברשלנות. בעקבות כך, חה"כ בצלאל סמוטריץ', ששלח מכתב ליועמ"ש, שיורה למשטרה לא לזהם את החקירה.

כזכור, לדברי הנערים שנפצעו בתאונה ואושפזו בבית החולים תחת אבטחה כבדה, התאונה באזור כוכב השחר התרחשה לאחר שניידת המשטרה ניגחה את רכבם מאחור, בעוצמה, ועוצמת הפגיעה היא שגרמה לרכבם לסטות מהכביש ולהתהפך.

יצוין, כי המשטרה לא אפשרה להתקרב לזירת האסון, ובסמוך לה התפתח עימות בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' לבין קצין שעצר אותו מלהמשיך בדרכו למרות חסינותו כחבר כנסת, ואף איים עליו: "אתה תיעצר". מקורבי הח"כ אף טענו, כי שוטר פיזר דוקרנים מתחת לרכב של הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר