"דומה למלך"

החתן נתקע בדרכו לחתונתו; כך הוא חולץ

עומסי התנועה שנוצרו בכניסה לעיר בשל הפגנת 'הפלג' בכניסה לבני ברק, איימו למנוע מהחתן ומהוריו להגיע לאולם, שם המתינה לו כלתו הלחוצה • פקח שריחם עליו, חילצו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ההגעה לאולם, ותודתה של אם החתן לפקח המחלץ (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

חתן שהיה עם משפחתו בדרך לשמחת נישואיו בבני ברק, ונתקע בעומסי התנועה שנוצרו בכניסה לעיר בשל הפגנת 'הפלג', חולץ בפעילות משולבת שארכה כשעה וחצי.

צד החתן, המתגורר בירושלים, נסע לבני ברק בה גרה הכלה ובגין כך נקבע בה מיקומה של שמחת החתונה, שתוכננה לפני הסגר להיערך בהתאם להנחיות.

אלא שהצעיר החרדי ובני משפחתו כאמור 'נתקעו' בפקק האדיר שהחל כבר בכביש 4. "לא ידענו את נפשנו מרוב צער ומבוכה", אומר ל'כיכר השבת' אחד מקרובי המשפחה, מצד הכלה.

בשלב זה שמע על כך גודי סילמן, רל"ש ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, והחליט לגייס את הפקח העירוני המוכר אדיר מעטו, וזה אכן החל לפעול לחילוצו של החתן ומשפחתו מעומסי התנועה.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראה הפקח כשהוא מפלס את הדרך לחתן, באמצעות אופנועי משטרה, לעבר אולם האירועים בו התקיימה שמחת כלולותיו.

בני המשפחה הודו למעטו על הליווי ועל פינוי צירי התנועה בכבישים העמוסים. "החתן אמר, שעכשיו הוא מרגיש באמת 'חתן דומה למלך'", סיכמה אם הכלה בדמעות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר