צפו במהומות בלוד

נעצרו שני חשודים בחיסול הדרמטי בכביש 6

בעוד בבית החולים בילינסון נלחמים על חייו של אחד מהצעירים שנורו היום, המשטרה עצרה שניים בחשד שנטלו חלק באירוע החיסול הדרמטי בכביש 6 מול עיני השוטרים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

המשטרה עצרה שני חשודים בחשד למעורבות בחיסול הדרמטי שאירע מוקדם יותר היום (שני) בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים.

ההערכה נכון לעכשיו במשטרה, היא שהירי יצא לפועל כנקמה על רצח שאירע לפנות בוקר בעיר לוד, כחלק מסכסוך מוכר בין חמולות ערביות.

בשעות אלו מתחוללות מהומות רחבות היקף בלוד, במחאה על הרצח: חג'ג סלמאן אלצברקה אבו איברהים בן ה-54, נמצא ירוי בתוך רכבו.

יצוין, כי בעקבות רצף אירועי האלימות החמורה שאירעו ביממה האחרונה, יקיים מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן הערכת מצב מיוחדת עם מפקד מחוז מרכז ונציגיו, בשעה 17:00, בנוגע להיערכות ופעילות המשטרה בנושא.

המהומות בלוד (ללא קרדיט)

כזכור, שני הצעירים, בשנות ה-20 לחייהם, נורו היום בעת שנסעו ברכבם, שבעקבות כך הידרדר לצד הדרך והם נפצעו באורח אנוש. בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, לשם הם פונו, נקבע מותו של אחד מהם, והרופאים עדיין נלחמים על חיי חברו.

החיסול הדרמטי בוצע על פי הדיווחים באמצעות תרגיל הטעיה: השיירה של הקורבנות הייתה מלווה בשלוש ניידות, בשל התראה על היותם יעד לפגיעה מתוכננת. לפתע רכב אזרחי נכנס ביניהן סמוך למחלף נחשונים, זיגזג באופן מסוכן, נמלט לכיוון לוד וגרם לשתי ניידות להיפרד מהשיירה ולרדוף אחריו, תוך היתקלות במחסום מאולתר שכנראה הוצב מראש.

בשלב זה נותרה השיירה עם ניידת מלווה אחת בלבד, עובדה שנוצלה על ידי רכב אזרחי אחר להתקדם לעבר שני הנוסעים ה"מאובטחים", לירות לעברם צרור יריות וכך לבצע את החיסול ולהספיק להימלט.

במשך מספר שעות התקיים אחריהם מרדף משטרתי רחב היקף, באזור העיר אריאל, וכאמור לפני זמן קצר נעצרו שני חשודים במעורבות בחיסול.

הנרצח בלוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר