צפו בתיעוד

מביך: מה גונבים הישראלים ממלונות דובאי?

עבד אל-עזיז אל-חזראג׳ אל-נסארי, מגיש בערוץ טלוויזיה בקטאר מפרסם סרטון בו הוא מראה לכאורה מה הם החפצים אותם גונבים ישראלים מבתי מלון בדובאי • וידאו מביך (בעולם)

(צילום: قناة المجتمع, יוטיוב)

ד"ר עבד אל-עזיז אל-חזראג׳ אל-נסארי, הוא מגיש טלוויזיה מקטאר, הנחשב לדמות מוכרת בעולם הערבי, ולא נמנה בין האוהדים את ישראל, בלשון המעטה.

סרטון שפרסם בימים האחרונים, צובר תאוצה. בוידאו, הוא מספר על פניות שקיבל מבתי מלון בדובאי שסיפרו לו כי תפסו את התיירים הישראלים גונבים חפצים מהחדרים.

מגבות, חלוקים, מצחצח נעליים, קומקום, קולבים ומגהץ - אלו הם הפריטים אותם הוא מציג במהלך הסרטון, בטענה כי נגנבו על ידי ישראלים מהמלון.

עוד הוא טוען כי מנהלי בתי המלון פנו אל לשכת התיירות בדובאי בשאלה מה לעשות מול גל הגניבות, אך שם ענו להם להמתין ולא לעשות דבר בינתיים.

בנוסף, הורו לבעלי המלונות שלא יפרסמו זאת בינתיים, ולכן, כך לטענת המגיש השונא את מדינת ישראל, פנו אליו כדי שיפרסם הוא את הדברים.

עבד אל-עזיז אל-חזראג׳ אל-נסארי כינה במהלך הסרטון את התיירים בשם "ציונים מטונפים", והוסיף: "האנשים האלה גנבו את אדמות פלסטין, הם לא יגנבו דברים מהחדרים?".

אך לא רק המגיש שונא ישראל טוען כך. מנהל מלון בדובאי סיפר בראיון ל-ynet: "אנחנו מארחים מאות תיירים מכל המדינות בעולם ויש לא מעט תיירים שעושים בעיות. לגניבות של פריטים מהחדר לא ציפינו. אנחנו נחשפים בזמן האחרון לתיירים ישראלים שמגיעים לבית המלון ומעמיסים מכל הבא ליד. בין היתר נגנבו מגבות, שקיות תה וקפה, קולבים ואפילו מנורות".

לדוגמה סיפר, "משפחה עם שני ילדים הגיעה לעשות צ'ק אאוט ונוכחנו לגלות שחסרים דברים בחדר. נציג הלובי שאל לפשר המחסור של אותם הדברים והאורחים התחילו לצעוק. אחרי חילופי דברים הם הסכימו לפתוח את המזוודה שלהם ונוכחנו לגלות שהכלי לקרח, הקולבים והמגבות פנים היו אצלם בתיק. אחרי שאמרנו להם שנערב את המשטרה הם החליטו להחזיר את הדברים ולהתנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר