פרסום ראשון

בני הפני מנחם במחאה: בני בליעל פרצו והשמיעו דברי בלע

בניו וחתנו של האדמו"ר הפני מנחם מגור עלו לבניין המגורים ולחדרו של הרבי שנפרץ בשבוע האחרון, שם חתמו כולם יחדיו על מכתב מחאה, מתוך קריאה להחזיר את הספרים שנגנבו מהמקום (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אסיפת בני וחתני הפני מנחם (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

הזעזוע בעולם החסידות מהפריצה לחדרו של האדמו"ר ה'פני מנחם' תוך השחתת המקום וגניבת ספרים וחפצים יקרי ערך: בני משפחת הרבי זצוק"ל חתמו על מכתב מחאה חריף.

במוצאי השבת, עלו לבקר במקום בניו וחתנו של הפני מנחם זצוק"ל, שהביעו את זעזועם מחילול הקודש, ואת כאבם מהעובדה שבלב ירושלים החרדית, בבניין ההיסטורי של ישיבת שפת אמת מעל ציונם של האדמורי"ם האמרי אמת ובנו הפני מנחם, בוצעו מעשים מעין אלו.

אחרי הסיור הכואב במקום, ישבו יחדיו לשיחה ממושכת בסלון הדירה, שם החליטו לחתום יחדיו על מכתב מחאה, וקריאה להחזיר את החפצים שנגנבו מהמקום.

סיור הבנים בדירה

"הננו להביע הזדעזעותנו ומחאתנו ממעשיהם של בני בליעל שפרצו לחדר אבינו אדמו"ר הפני מנחם זצללה"ה", כתבו בניו וחתנו של הרבי במכתב.

הם ציינו כי הפריצה הייתה "תוך השמעת דברי בלע על צדיק עתק בגאווה ובוז, וגרימת נזקים ולקיחת ספרים וחפצים מעזבונו, ומרכוש בני המשפחה".

לסיום כתבו, "הננו קוראים ומזהירים לכל מי שהגיע לידו כתבים או ספרים או חפצים שנבזזו, להשיבם לידינו. וה' ישפות שלום לכל בני ישראל ובשובה ונחת נושע בב"א".

על המכתב חתומים הרבנים הגאונים רבי יעקב מאיר אלתר, רבי בערל ליפל, ראש הישיבה רבי שאול אלתר, רבי יצחק דוד אלתר ורבי דניאל חיים אלתר.

זה קרה אחרי חצות הלילה של ליל שישי האחרון, אז, לפי עדי ראייה, נפרצו החדרים באמצעות פורץ מקצועי שהובא לבניין.

הפורצים זרעו הרס שכלל בין היתר זריקת חפצים כתבי יד וספרי קודש ואף ניפוץ שמשת דלת חדרו של הרבי בעל ה'פני מנחם', וזריקת החותמת האישית על ריצפת החדר. הפריצה לוותה בקריאות גנאי על הרבי פני מנחם ובנו ראש הישיבה הגר"ש אלתר שכמה מספריו נקרעו והושלכו לארץ ע"י הפורצים.

בנוסף, נכדו הגדול של האדמו"ר זצוק"ל שהגיע למקום הוכה בידי חלק מהפורצים ונזקק לטיפול רפואי, ובשל המהומה, במהלכה הגיעו תלמידיו של הגר"ש אלתר למקום כדי לאסוף את החפצים הפזורים, אף הותז גז מדמיע ואף נגרם נזק לאחד המכוניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר