"הגל מכה בעוצמות"

אם לשמונה נפטרה בגיל 43: מרת יסכה שועה ע"ה

הלם וזעזוע בשכונת הר שמואל עם פטירתה הפתאומית של מרת יסכה שועה ע"ה, אם ל-8 ילדים, שנפטרה פתאומית ללא מחלות רקע; "מאות נשים נעזרו בה בחדר הלידה" (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בטבת תשפ"א | 03.01.21
יסכה שועה ע"ה (צילום משפחתי)

אבל בשכונת הר שמואל בירושלים עם פטירתה הפתאומית אמש (מוצאי שבת) של מרת יסכה ענבל שועה ע"ה, אם לשמונה ילדים, ללא מחלות רקע, והיא בת 43 בלבד.

המנוחה ע"ה עברה בסוף השבוע האחרון אירוע לבבי ולאחר כיממה קרסו מערכות גופה ומותה נקבע.

יסכה, בתם של ר' יצחק וגברת רוזין שמש משכונת ארמון הנציב בירושלים, היא רעייתו של דרור שועה מקהילת 'אהבת ישראל' שבשכונת הר שמואל הסמוכה לעיר.

מכריה של המנוחה מספרים ל'כיכר השבת', כי "מאז ומתמיד היא נמשכה לתחום בו העזרה לזולת מובהקת, וזה היה כל כך טבעי ומובן מאליו שלשם היא תגיע לבסוף: אחות בבית החולים העושה 'דיקור סיני' המרגיע את היולדות לפני הלידה".

ואכן, מאות נשים, בהן חרדיות רבות, "היו אסירות תודה ליסכה, שטיפלה בהן וחוותה עמן את הרגעים האישיים והמופלאים לפני הבאתו של ילד לעולם", כדברי אחת מחברותיה.

"ההלם הוא עצום", מוסיף שכן של המשפחה, מגבעת זאב: "בלתי נתפס שלפני רגע היא הלכה כאן, והיתה מעורבת בעבודתה בתהליכי יצירת חיים חדשים, וככה מהר דווקא היא שבקה חיים בגלל המגפה הארורה".

מילכה הס, חברתה לעבודה בחדר הלידה, כתבה עליה: "היא היתה ללא מחלות רקע, בת 42, ונפטרה; יסכה יקרה, הקולגות בשערי צדק כואבים את לכתך. יהי זכרך ברוך".

בשעת לילה מאוחרת, הובאה מרת יסכה ענבל שועה ע"ה למנוחת עולמים בהלוויה שיצאה מבית ההספדים 'קהילות ירושלים', בהר המנוחות, בהותירה אחריה את משפחתה, בעלה ושמונה יתומים, בהם כמה ילדים קטנים.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר