יחבור ל'כחול לבן'?

סמוטריץ': "שבנט לא יעשה שוב את הטעות"

יו"ר 'האיחוד הלאומי', המצוי בשיאו של מו"מ להמשך הריצה במסגרת 'ימינה', לא אהב את הדיווחים על כך שהיו"ר בנט שוקל לצרף את מפלגת כחול לבן בבחירות המתקרבות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' ובנט. דרכי השניים ייפרדו? (צילום: Flash90)

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי' המקיימת כעת מו"מ על המשך חבירתה ל'ימין החדש', מזהיר את היו"ר נפתלי בנט מפני אפשרות של ריצה משותפת עם מפלגת כחול לבן.

בראיון שנערך עמו בוועידת הכלכלה השנתית של 'בשבע', אמר שר התחבורה לשעבר: "אני מאוד מקווה שנפתלי לא יעשה את הטעות שהוא עשה בסבב א', יעזוב את הציונות הדתית וילך להרפתקאות לא ברורות, אלא ימשיך לרוץ עם הציונות הדתית''.

"הלוואי שנישאר יחד, אני עובד על זה קשה, אנחנו חותרים לרוץ ביחד בכל הכוח", הוסיף סמוטריץ'. "אני מאוד מקווה שנפתלי ירצה לרוץ ביחד, ושנצליח לסכם על עקרונות ערכיים ואידיאולוגיים".

''אצלנו פוליטיקה היא כלי למימוש ערכים וערכים זה לא משהו שמחליפים כמו גרביים ככלי למימוש מאוויים פוליטיים. על זה אנחנו מתעקשים", הוסיף סמוטריץ', הדורש ארבעה מקומות לסיעתו בעשירייה הראשונה של 'ימינה'.

בנט בראיון ל'כיכר השבת'. ארכיון (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

כזכור, בימים האחרונים מתח סמוטריץ' ביקורת על בנט במספר הזדמנויות, בהן על הראיון שהקליט לפני שבת ושודר בשבת.

ביקורתו כעת על בנט, באה כאמור על רקע הדיווחים שיצאו מסביבתו של האחרון על אפשרות לריצתו בבחירות הקרובות יחד עם 'כחול לבן' של בני גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר