כל הפרטים

כך תפעל התחבורה הציבורית בסגר השלישי

למרות הסגר המהודק, קווי התחבורה הציבורית ימשיכו לפעול אך רק עם חמישים אחוזי תפוסה. קווי תלמידים וקווים למקומות הבילוי, הסגורים בימי הסגר, לא יפעלו כלל בשבועיים אלו (ארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עם תחילת הסגר והחל מהלילה בחצות קווי השירות בתחבורה הציבורית יפעלו במתכונת מצומצמת לצרכים חיוניים בלבד ובחמישים אחוזי תפוסה.

הפעילות, במטרה לאפשר את הגעת אזרחים למתחמי החיסונים ולמקומות הנצרכים יופעלו כלל קווי השירות בכל שעות הפעילות באופן רגיל בחמישים אחוזי תפוסה לכל אוטובוס. קווי התלמידים והקווים למקומות בילוי לא יפעלו.

רכבת ישראל תמשיך את פעילותה באופן מלא באמצעות הזמנת שוברי כניסה מראש, עקב עבודות תשתית במסילות הרכבת בתל אביב, רכבות לצפון הארץ תצאנה מתחנת סבידור מרכז בתל אביב. רכבות לדרום הארץ ולירושלים תצאנה מתחנת ההגנה בתל אביב.

לפי הכללים, באוטובוס עירוני רגיל מותר לעלות 32 נוסעים, באוטובוס מפרקי עד 50 נוסעים ובאוטובוס בינעירוני מותר לעלות 30 איש.

סגן שר התחבור אורי מקלב: "על אף הסגר המהודק והמחמיר אנו מפעילים את התחבורה הציבורית במתכונת של חמישים אחוזי תפוסה במטרה לתת מענה למי שנצרך להגיע למקומות העבודה ולצרכים המותרים והחיוניים ובכדי שגם הנוסעים התלויים בתחבורה הציבורית יוכלו לעשות זאת".

"אנו עושים כל מאמץ כדי שכל מי שצריך להגיע למקומות חיוניים יוכל להגיע. הפעלת קווי השירות באופן הזה דורשת השקעה גדולה לצד אחריות כבדה - בכדי שנוכל להמשיך לתת שירות טוב גם בהמשך על הציבור לנסוע אך ורק למקומות חיוניים ולהקפיד בהקפדה יתרה להימנע מנסיעות שלא לצורך המותר".

במשרד התחבורה מזכירים:

• אין לעלות לתחבורה הציבורית עם חום גוף העולה על 38 מעלות צלזיוס או עם שיעול או קושי בנשימה (למעט שיעול או קושי בנשימה הנובע ממצב כרוני כגון אסתמה או אלרגיה אחרת). האחריות חלה על הנוסע.
• יש להקפיד על שטיפת ידיים במים וסבון לאחר כל נסיעה.
• יש להשאיר את חלונות כלי הרכב פתוחים בזמן הסעת נוסעים, במידה שהדבר אפשרי.
• בעת נסיעה באוטובוס, יש להשאיר שורה אחת ריקה מהנהג.
• יש לעטות מסכות במהלך הנסיעה. חל איסור לעלות לאוטובוס ללא מסכה.
• על הנוסעים העומדים לשמור על מרחק של לפחות 2 מטר אחד מהשני, גם מן הנוסעים היושבים, ככל שניתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר