ברשת הטוויטר

חשבונו של הנשיא טראמפ נחסם לצמיתות

"השעינו לצמיתות את החשבון בשל סכנה להמשך הסתה לאלימות", כך הגיבה חברת טוויטר העולמית לאחר שסגרה לצמיתות את חשבון הטוויטר של הנשיא דונלד טראמפ (עולם)

הנשיא על רקע החשבון שהושעה (צילום: שאטרסטוק)

רגע לפני עזיבת הנשיא דונלד טראמפ את כס נשיאות ארצות הברית, חברת טוויטר העולמית, הודיעה היום (מוצ"ש), כי החליטה להשעות את חשבון הטוויטר שלו לצמיתות.

בהודעה שנכתב מטעם החברה נאמר: "לאחר בחינה מדוקדקת של ציוצים מחשבון המשתמש realDonaldTrump וההקשר סביבם, השעינו לצמיתות את החשבון בשל סכנה להמשך הסתה לאלימות".

הנשיא טראמפ הגיב לסגירת החשבון, דרך החשבון של נשיא ארצות הברית שלעת עתה עדיין פעל ואמר: "אני כבר טוען זאת זמו רב, טוויטר הלכה יותר ויותר רחוק במניעת חופש הביטוי, והערב עובדי טוויטר פעלו במתואם עם הדמוקרטים והשמאל הקיצוני כדי להסיר את החשבון שלי מהרשת, להשתיק אותי - ואתכם, 75 מיליון הפטריוטים הנהדרים שהצביעו לי".

טראמפ המשיך לעקוץ וכתב: "בטוויטר אין באמת חופש ביטוי. הם רק עוסקים בקידום 'רשת השמאל הקיצוני', שבה כמה מהאנשים המרושעים ביותר בעולם מורשים לדבר באופן חופשי".

טוויטר לא נשארה חייבת וכעבור מספר דקות, מחקה גם את הציוצים הללו, ובהמשך הושעה גם החשבון הרשמי של צוות הקמפיין של הנשיא היוצא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר