כעבור שנתיים

הנהג שפגע ביחיאל ז"ל הודה - ויישפט לכלא

מדינת ניו ג'רזי תבקש גזר דין של 6 שנים בכלא עבור מאשון ווילסון, שתאונה בה היה מעורב גרמה למותו של בחור ישיבה ולפציעתו של בחור נוסף - אך הוא ברח מהזירה (חדשות, חרדי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
יחיאל פיינגולד ז"ל בלימוד (צילום: באדיבות המצלם / KolHaOlam)

נהג שפגע וברח, וגרם למותו של תלמיד ישיבה בלייקווד, הודה במעשיו ויישפט לשנים בכלא.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני שנתיים - בי"ז בכסלו תשע"ט, נהרג יחיאל פיינגולד בתאונת דרכים בלייקווד שבניו ג'רזי. התאונה אירעה בסביבות 07.20 בבוקר (שעון ארה"ב), בכביש קאונטי ליין.

לפי עדויות, המשטרה נקראה לזירה בה מכונית התנגשה בעץ, הנהג נפצע קשה ונוסע נוסף נהרג. לאחר מכן הבינו כי נהג שהיה מעורב בתאונה וכפי הנראה גרם להתנגשות - נמלט מהזירה.

מאשון ווילסון, תושב לייקווד - מי שהתגלה כנהג הפוגע - נתפס לאחר סריקות של כעשר שעות, ונלקח לחקירות.

רגעי תפיסת הנהג הפוגע (צילום: Lakewood News Network)

שני תלמידי ישיבה שנפגעו קשה פונו לבתי חולים קרובים, ומותו של אחד מהם - יחיאל פיינגולד, בחור ישיבה בן 20 מבולטימור ותלמיד ישיבת 'נשמת חיים' בלייקווד, שהגיע עם פציעות קשות, נקבע בבית החולים מונמות'. הבחור השני, דוד אבייב, אושפז לתקופה לשיקום.

התובע של מחוז אושן, ברדלי ד'בילימר, הודיע ​​כי ב- 8 בינואר 2021, מאשון ווילסון, בן ה-30 הודה בנטישת זירת תאונת דרכים, ובנהיגה בזמן שלילת רישיון. במקביל הודה במעשי פריצה וגניבה שביצע בפרשה אחרת.

התובע מסר כי "ב-8 בפברואר 2021 תבקש המדינה תקופת מאסר של שש שנים בכלא מדינת ניו ג'רזי (NJSP) בשל נטישת זירת התאונה, וכן תקופת מאסר של ארבע שנים על הפריצה. ווילסון שוהה כעת בכלא המחוזי של מחוז אושן".

שני קרובי משפחה של ווילסון, ששיקרו לשוטרים וטענו כי לא הוא נהג במכונית בזמן התאונה, יואשמו בשיבוש הליכי חקירה וטרם נקבע עונשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר