מפגש מרגש

אחרי 21 שנה: סבתא מתימן פגשה את נכדיה

הם נשארו בתימן המדממת במלחמה ארוכה בזמן שחלק מילדיהם הצליחו לברוח ולהתאקלם בלונדון • אחרי 21 שנה, בהתערבות איחוד האמירויות, הם נפגשו מחדש • צפו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות)

שוב: איחוד האמירויות פועלת לאחר משפחות יהודיות שלא נפגשו במשך שנים ארוכות בשל המלחמה העקובה מדם בתימן, בין שליחי האיראנים - המורדים הח'ותים לבין הממשלה המקומית הנתמכת על ידי המדינות הסוניות המתונות.

הפעם, מדובר בסבתא שלא זכתה לראות את נכדיה כבר 21 שנה, לאחר שילדיה הצליחו להימלט מתימן ללונדון, בעוד היא נותרה מאחור.

משפחה נוספת התאחדה בזכות איחוד האמירויות אחרי 15 שנות נתק, מאותה סיבה. מושלי המדינה התערבו והביאו למפגש המרגש על אדמת איחוד האמירויות.

בכתבה ששודרה בסוכנות הידיעות הרשמית של איחוד האמירויות, שיבחו בני המשפחה את מושלי המדינה על הסיוע, והתייחסו לאמירויות כאל מלכות של חסד הפועלת לטובת היהודים.

יצחק פייז, בן 35, אמר לסוכנות הידיעות האמירויות (WAM) כי הוא לא ראה את סבו וסבתו מאז שהיה ילד, לאחר שעבר לבריטניה מתימן.

הוא סיפר, "הפעם האחרונה שראיתי אותם הייתה בילדותי. הם פוגשים היום את נכדיהם הגדולים לראשונה. היום איחוד האמירויות הערביות הגשים את חלומי של משפחתי לאחר שאיבדנו תקווה להתאחד, לאחר 21 שנות פרידה".

קרוב משפחה נוסף אמר: "מילים אינן יכולות להביע עד כמה אנו אסירי תודה לאיחוד האמירויות. אנו שמחים מאוד להיות כאן מאוחדים עם בן משפחתנו. איחוד האמירויות היא באמת מולדת האהבה, הסובלנות והשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר