במהומה באשדוד

אחרי שניסה להפריד והוכה: הרב צוקר פונה לבית החולים עם קוצר נשימה

כאשר הרב צוקר - שהוכה בידי שוטרים בעת שניסה להשקיט את התפרעויות 'הפלג' באשדוד - הגיע לתחנת המשטרה, הוחלט לפנותו לבית החולים עם ליווי, בעודו סובל מקוצר נשימה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב דוד צוקר (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

תוצאות המהומה: הרב דוד צוקר, מרבני ישיבת גרודנא באשדוד, שהוכה סתם כך בידי שוטרים במהלך התפרעות צעירי 'הפלג' באשדוד, פונה לבית החולים.

הכל החל, כאמור, כאשר הפקחים, שנתקלו בבחורי הישיבות והילדים, שהפריעו להם בהגעתם לחיידר, הזעיקו את המשטרה, והמהומה בעקבות כך רק גברה.

רגעי השיא היו, כאשר לפחות אחד מבין המפגינים נעצר, ומחשש כי יתגלה שהוא עריק מצה"ל ויועבר לשלטונות הצבא, ניסו חבריו הרבים לחלצו ולסכל את מעצרו.

הרב דוד צוקר, המשמש כאחד מרבני ישיבת 'גרודנא', הגיע לזירת המהומות וניסה לתווך בין הניצים, כדי לנסות ולהגיע לרגיעה.

השוטרים, שלא אהבו את התערבותו של הרב צוקר, החלו להפליא בו את מכותיהם - כך על פי עדי ראייה, שמספרים ל'כיכר השבת': "היינו בהלם מהמכות שהרב קיבל ללא כל סיבה".

"הרב צוקר, שכב במשך כשעה על הר צפה, כשהוא שותת דם ומפוצץ במכות יבשות. רק לאחר כשעה, כאשר המשטרה סירבה שהוא יפונה באמבולנס לבית החולים, והבחורים לא נתנו לשוטרים לעצור אותו במצבו, הוא פונה בכוח לתחנת המשטרה באשדוד".

"בתחנת המשטרה הניח הרב תפילין והחל לסבול מקוצר נשימה, תוך שהוא משמיע גניחות עזות מהמכות היבשות שקיבל. בשלב זה השוטרים החליטו לא ליטול סיכון, אלא לפנות אותו, בליווי כוח משטרתי, לבית החולים ברזילי באשקלון".

המהומה באשדוד (לפי סעיף 27א)

"נכון לעכשיו", מספרים הבחורים ל'כיכר השבת', "הרב צוקר נמצא בבית החולים, כשהוא סובל מקוצר נשימה ומכאבים עזים מהמכות שחטף על לא עוול בכפו. אנחנו מקווים שהוא ישוחרר מהר - גם מבית החולים וגם מהמשטרה, שעדיין נמצאת לצדו".

מדוברות המשטרה כזכור נמסר: "הכוחות פועלים ברובע ג' באשדוד, לאחר שהוזעקו מוקדם יותר על ידי פקחי עירייה, שהותקפו במהלך אכיפה שביצעו במוסד חינוכי, שפעל במקום בניגוד לתקנות".

"כוחות המשטרה הגיעו למקום, על מנת להפסיק את הפרת התקנות ולבצע אכיפה נגד האחראים. חלק מהנוכחים במקום החלו להתפרע, לחסום כבישים ולהתעמת עם השוטרים".

"אנו ממשיכים לפעול אל מול מפרי סדר, שחוסמים כבישים ולא נשמעים להוראות השוטרים.עד כה נעצרו או עוכבו שישה מפרי סדר. לא נאפשר לאף אדם להצר את פעולות השוטרים והפקחים, לאכיפת התקנות והנחיות הסגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר