דרמה בשכונה החרדית

מתיחות שיא: שוטר ירה באוויר בפעולת אכיפה; "חש סכנה"

האווירה הנפיצה בין המשטרה לבין מפרי התקנות - לשיא חדש: במהלך פעולה לאכיפת הנחיות הסגר בבית שמש, מול ת"ת שפעל כרגיל, מתנדב במשטרה ביצע ירי באוויר כשחש מצוקה, לטענתו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בטבת תשפ"א | 12.01.21
רגעי הדרמה (באדיבות 'בית שמש חדשות'. תמונות: ללא קרדיט)

שוטר שהגיע בשעה האחרונה (שלישי) עם עמיתיו, כדי לסגור תלמוד תורה של ויז'ניץ-מונסי בשכונת רמת בית שמש ב, ביצע ירי באוויר.

בעת פעילות האכיפה, החלה התקהלות של עשרות צעירים סביב ניידת המשטרה, ובשלב מסוים נבהלו המפגינים לראות מנדב במשטרה שולף את נשקו ומבצע ירי באוויר, כדי להרחיקם.

היורה טען לאחר מכן כי עשה זאת משום שחש בסכנה, אך תושבי המקום מנגד מכחישים את דבריו, ומציגים תמונה שלדבריהם ממחישה כי לא נשקפה לשוטר כל סכנה. "אנחנו הרגשנו בסכנה ממנו. לא הפוך".

בעקבות כך, כפי שנודע ל'כיכר השבת', במחלקה לחקירות שוטרים החלו בבדיקת המקרה החריג, ולשם כך הם יקבלו מהמשטרה את כל התיעוד והפרטים הרלוונטיים, בהתאם לנוהל המחייב במקרי ירי משטרתי.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר במהלך פעילות ניידת משטרה במסגרת אכיפת תקנות קורונה כלפי מוסד חינוכי שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר ברחוב קדושת אהרון בעיר בית שמש, ניגש השוטר לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף כנגדו".

"באותה העת החלה במקום התקהלות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת תוך שהמתקהלים יידו אבנים לעברו. מאחר וחש סכנה לחייו, ביצע המתנדב ירי באוויר ללא נפגעים באירוע".

"כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשבת הסדר", הוסיפו במשטרת ישראל.

תרמיל הקליע שנורה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר