נדבק בקורונה

צעד לכותל במשך 40 שנה: הרב שמשון ויינר ז"ל

בירושלים התקיימה הלילה הלווייתו של הרב שמשון ויינר ז"ל, מחשובי תושבי שכונת רמת שלמה בעיר, ימים ספורים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 82 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
רבי שמשון ויינר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בירושלים התקיימה הלילה (רביעי) הלווייתו של הרב שמשון ויינר ז"ל, מחשובי תושבי שכונת רמת שלמה בעיר, ומהתושבים המוכרים בשכונה, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 82 בפטירתו.

המנוח ז"ל שרד את השואה האיומה, ולאחר שעלה לארץ ישראל הקים את משפחתו העניפה במסירות גדולה יחד עם רעייתו.

אחד מבני משפחתו מספר ל'כיכר השבת' כי רבי שמשון ז"ל היה אדם צנוע מאד בדרכיו, אדם שהאיר פנים לכולם ושמעולם לא פגע באיש, אהוב על הבריות ובעל כוח נתינה עצום לטובת האחר.

עוד הוא מספר כי המנוח היה קובע עיתים לתורה מידי יום, כאשר בנוסף הוא היה משתתף מידי ערב בשיעורי תורה במסגרת כולל ערב, שם היה נחבא אל הכלים.

מנהג מיוחד היה לו לרבי שמשון במסגרתו הוא היה צועד מידי שבת לתפילה ברחבת הכותל המערבי, וכך במשך למעלה מארבעים שנה, בקיץ ובחורף היה צועד לכותל במסירות גדולה.

בליל תשעה באב היה נוהג המנוח לקונן בבכי רב במשך שעות רבות על חורבן הבית על רצפת הכותל, מקום שאליו היה מחובר מאד.

לאחרונה ממש נדבק המנוח בנגיף הקורונה, ואמש, כעבור ימים ספורים בלבד, החזיר את נשמתו ליוצרה בטהרה ובנקיות הדעת למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו, בהם תושבי השכונה.

בפטירתו הותיר אחריו את בנו הרב עקיבא ויינר, מנכ"ל ארגון טהרת המשפחה, בנות וחתנים, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה וההלכה.

הלווייתו התקיימה כאמור הלילה בהשתתפות בני המשפחה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר