אחרי המהומות

מלניה טראמפ מאוכזבת: "רכילות מרושעת"

כלי תקשורת דיווחו כי הגברת הראשונה הייתה עסוקה בסידור רהיטים לתמונות בזמן הפריצה לגבעת הקפיטול ולא פעלה מול בעלה • לטענתה, אלו "האשמות מטעות וכוזבות עלי" (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

לפני שבוע בדיוק, צפה העולם כולו בתדהמה בפריצת תומכי הנשיא דונלד טראמפ לגבעת הקפיטול, בעת ההצבעה לאשרור נשיאותו של מחליפו, ג'ו ביידן.

כלי תקשורת מקומיים ציטטו בשם גורמים מתוך הבית הלבן כי טראמפ סירב תחילה לגנות את המתקפה, אך היה נבוך בשל הפגיעה בתדמיתו.

כדי לגרום לו לצאת בקריאה לתומכיו להפסיק את המהומות, החליטו לשכנע אותו דרך אשתו, מלניה טראמפ - אך אז הופתעו לגלות מה עשתה ברגעים קריטיים אלו.

המקורב תיאר כי "הגברת טראמפ הייתה בכלל באגף המזרחי של הבית הלבן והכינה ברוגע כלי חרסינה ורהיטים לצילומים".

הוא סיפר כי ניסו לדבר איתה ולשכנע אותה, אך "היא לא אמרה כלום. היא שתקה והמשיכה לסדר אגרטלים לצילומים", תיאר.

בתגובה, התייחסה לכך מלניה טראמפ במכתב שפרסמה באתר הבית הלבן בו כתבה בין היתר בהתייחסות לפריצה לגבעת הקפיטול, ולהשמצות נגדה.

"אני מאוכזבת ומיואשת ממה שקרה בשבוע שעבר. אבל יותר מביש שסביב האירועים הטרגיים האלה הייתה רכילות חריפה, התקפות אישיות לא מוצדקות והאשמות מטעות וכוזבות עלי, מצד אנשים שמחפשים להיות רלוונטיים. הפעם אנחנו צריכים להתרכז אך ורק בריפוי ארצנו ואזרחיה. אסור להשתמש בפריצה למטרות רווח אישי".

היא הוסיפה, "כל אחד מכם הוא עמוד השדרה של המדינה הזו. אתם האנשים שממשיכים להפוך את ארצות הברית של אמריקה למה שהיא, ויש לכם את האחריות המדהימה להכין את הדורות הבאים".

"זה היה הכבוד של חיי לכהן כגברת הראשונה שלכם. אני רוצה להודות למיליוני האמריקנים שתמכו בבעלי ובי במהלך ארבע השנים האחרונות והראו את ההשפעה המדהימה של הרוח האמריקאית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר