"נסיבות יוצאות דופן"

מנכ"ל טוויטר על חסימת טראמפ: "תקדים מסוכן"

מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, הודה כי חסימת החשבון של נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ, מהווה תקדים מסוכן אך הדגיש כי זו הייתה החלטה נכונה בשל הניסות יוצאות הדופן (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנשיא על רקע החשבון שהושעה (צילום: שאטרסטוק)

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר, הודה הלילה (חמישי) כי חסימת החשבון של נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ, מהווה תקדים מסוכן אך הדגיש כי זו הייתה החלטה נכונה בשל הניסות יוצאות הדופן.

בציוץ בטוויטר כתב המנכ"ל: "אני לא חוגג ולא מרגיש גאווה על הצורך שלנו לחסום את החשבון של טראמפ. לאחר אזהרה ברורה שננקוט את הפעולה זו, קיבלנו החלטה עם המידע הטוב ביותר שהיה לנו על בסיס איומים על הביטחון הפיזי בטוויטר ומחוצה לו".

לדבריו: "האם זה היה נכון? אני מאמין שזו הייתה ההחלטה הנכונה לטוויטר. עמדנו בפני נסיבות יוצאות דופן ובלתי נסבלות, שאילצו אותנו למקד את כל פעולותינו בביטחון הציבור".

דורסי הדגיש: "לצורך לחסום חשבון יש השלכות אמיתיות ומשמעותיות. אמנם ישנם חריגים ברורים, אך אני מרגיש שהחסימה היא כישלון שלנו בסופו של דבר לקיים שיחה בריאה. זה זמן עבורנו להרהר על הפעילות שלנו. פעולות אלה קוטעות את השיח הציבורי. הן מפלגות אותנו".

המנכ"ל הודה כי מדובר ב"תקדים מסוכן" שלדבריו: "הכוח שיש לאדם או לתאגיד על חלק מהשיח הציבורי העולמי".

בסוף דבריו הוסיף מנכ"ל טוויטר: "אם אנשים לא מסכימים עם הכללים והאכיפה שלנו, הם יכולים פשוט ללכת לשירות אינטרנטי אחר. כמה ספקי אינטרנט החליטו גם לא לקבל את מה שנראה היה להם מסוכן, אני לא מאמין שזה היה מתואם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר