3,572 מאומתים חרדים

שיאה של ההתפרצות: 38% מהמאומתים - מהמגזר החרדי

המגזר החרדי ממשיך לרשום שיאים שליליים ומדאיגים בתחלואה • ביממה האחרונה אותרו בישראל 3,527 מאומתים מהמגזר החרדי • 38% מהתחלואה בישראל • 19.7% חיוביים. כל המספרים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: חיים גולדברג)

מגפת הקורונה ממשיכה להשתולל במגזר החרדי, וביממה האחרונה נרשם שיא שלילי נוסף כאשר 38% מהמאומתים בישראל - מהמגזר החרדי. כך עולה ממספרים פנימיים של משרד הבריאות שהגיעו לידי 'כיכר השבת'.

מהנתונים עולה כי רק ביממה האחרונה נחשפו 3,527 מאומתי קורונה חדשים במגזר החרדי. במקביל, אחוז הבדיקות החיוביות מגזר ממשיך לטפס והבוקר הוא עומד על 19.7, בעוד במגזר הכללי הוא עומד על 8% בלבד.

כמו כן, הערים החרדיות ממשיכות להוביל בטבלת הרמזור של משרד הבריאות. העיר ביתר עילית עומדת הבוקר עם 28.77% בדיקות חיוביות, אלעד עם 20.89% בדיקות חיוביות, מודיעין עילית עם 19.72% בדיקות חיוביות, בני ברק עם 17.40% בדיקות חיוביות, רכסים עם 14.42% בדיקות חיוביות, קריית יערים עם 12.38% בדיקות חיוביות ועמנואל - שגם היא הפכה הבוקר לאדומה - עם 16.04 בדיקות חיוביות.

פרויקטור הקורונה נחמן אש בריאיון לישי כהן

גורם בכיר במשרד הבריאות אמר הבוקר ל'כיכר השבת': "אנחנו בשיאה של ההתפרצות וכבר אין לאף אחד ערובה שהוא לא ימצא את עצמו או מי מבני משפחתו באחת ממחלקות הקורונה העמוסות. רק אתמול נפטרה נערה חרדית צעירה מקורונה".

לדבריו: "הדרך הנכונה להתמודד עם המוטציות עד לחיסון היא לצמצם חשיפה לאנשים כי ההדבקה מתרחשת תוך 5 דקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר