בריטניה

אחרי האנטישמיות: ג'רמי קורבין מנסה לחזור

לאחר שמפלגת ה'לייבור' הרחיקה את המנהיג שלה קורבין מבין שורותיה, בעקבות אישומי אנטישמיות וסירוב להתנצל עליהם פומבית - כעת הוא נלחם לשוב אליה (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ג'רמי קורבין (צילום: Shutterstock)

מנהיג ה'לייבור לשעבר', ג'רמי קורבין, מנסה בימים אלו לשוב לשורות המפלגה לאחר שזו הרחיקה אותו מראשותה, בעקבות אישומים רבים על אנטישמיות.

לפי דיווחים בתקשורת הבריטית, קורבין פועל במישור המשפטי בבית המשפט העליון של הממלכה. עורכי דינו יקיימו דיון מקדים בבית המשפט בשבוע הבא, וזאת במטרה להשיבו אל המפלגה - המובילה בשמאל הבריטי.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בקהילות היהודיות חשו הקלה כאשר בוריס ג'ונסון הביס את יריבו דאז ג'רמי קורבין, בשל אינספור ביטויי אנטישמיות של קורבין עצמו ושל חברי מפלגתו.

סקר חדש שפורסם באתר היהודי-בריטי JC, מעלה כי יהודי בריטניה חשים בטוחים בהרבה בתקופה זו שבה קורבין אינו פעיל פוליטית.

ב'ג'רוזלם פוסט' דווח כי ניק בראון, מזכיר מפלגת הלייבור, קרא לקורבין להתנצל "באופן חד משמעי, שאינו משתמע לשתי פנים וללא סייג" בפני הציבור על כל גילויי האנטישמיות הללו, מה שעד כה לא אירע.

את קורבין גינו פוליטיקאים, רבנים ועסקנים יהודים רבים. הרב הראשי לבריטניה הגאון הרב אפרים מירוויס פרסם מכתב חריף נגדו, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו התכתש איתו בטוויטר, וגם שגריר ישראל לאו"ם דני דנון תקף אותו בפרלמנט הבריטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר