"לא יצא מהבית"

ילד בן 3 במצב קשה מאוד: "אנא, התפללו"

רפאל בן השלוש, ממשפחה תורנית ובעלת חסד בולטת בעירה, שלא יצאה מביתה מתחילת המגפה בשל היותו בקבוצת סיכון, שרוי כעת בסכנת חיים. המכרים מתחננים: "התפללו" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילד חובר ל'אקמו'. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

רפאל, ילד בן שלוש, המתגורר במודיעין עילית, שרוי ביממה האחרונה במצב רפואי קשה מאוד, בשל ניתוח שהסתבך.

מדובר במשפחה חרדית, שאביה אברך כולל חשוב, שמתחילת תקופת הקורונה לא יצאה מביתה, בשל היותו של הילד הזה מוגדר כ'קבוצת סיכון'.

מראשית חייו מתמודד הילד עם תסבוכת רפואית נדירה, אך מתגבר וחי באורח שגרתי. מצבו זה הצריך ניתוח, שתוכנן מזמן, אך נדחה מאילוצים שונים.

לאחרונה, הוחלט כי לא נותרה ברירה אלא לנתחו בהקדם, ואתמול הוא נכנס לחדר הניתוחים באחד מבתי החולים הגדולים בישראל, לו התמחות בתחום הספציפי, כנדרש.

אלא שבעקבות ההליך הכירורגי המורכב, החל סיבוך רפואי נוסף, שלא נצפה מראש, ומצבו של רפאל הקטן הידרדר במהירות, וכעת הוא מחובר ל'אקמו' ושרוי בסכנת חיים של ממש.

"אני לא יכול לתאר במילים איזו משפחה מדהימה הם", מתאר תושב השכונה. "איזו מסירות נפש יש להם: בתוך כל הקושי האישי, הם תמיד אכפתיים לכל המשפחות האחרות בתקופה זו, בין בתמיכה מורלית ובין בעזרה פיזית".

בשיחה עם 'כיכר השבת', מתחננים קרובי המשפחה: "אנא, התפללו על הילד הקטן, רפאל בן פייגא ציפורה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר