אם לפעוטות

נפטרה מקורונה: מרת ציפורה יודלביץ' ע"ה

באלעד נפטרה הלילה מרת ציפורה יודלביץ', אם לילדים קטנים, בת 40 וללא מחלות רקע, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. המנוחה, היא כלתו של הגר"ש יודלביץ' זצ"ל (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אסון נורא: מרת ציפורה יודלביץ' ע"ה, תושבת אלעד, נפטרה הלילה (מוצ"ש) לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, ללא מחלות רקע, והיא בת 40 בלבד.

המנוחה, בתו של רבי משה יעקובוביץ', מחסידי נדבורנה, היא רעייתו של הרב שמואל אהרן יודלביץ, מחנך בתלמוד תורה בעיר וממתפללי בית הכנסת שיח אליעזר. חמיה, היה ה'מגיד מישרים' המפורסם הגאון רבי שבתאי יודלביץ' זצ"ל.

מרת ציפורה היתה מוכרת באלעד בין היתר מעבודתה כמזכירה רפואית בסניף המקומי של קופת חולים מכבי, שם סיפקה באדיבות רבה את השירות לתושבי העיר.

לפני כשבועיים נדבקה המנוחה בנגיף, וכמה ימים לאחר מכן אושפזה בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, שם אף חגגו לה לפני יומיים את יום הולדתה ה- 40, עד אשר השיבה היום את נשמתה, למגינת לבם של בני משפחתה.

"היא היתה אשת חסד, אמא מסורה ומאירת פנים לכל סובביה", סופדים לה בכאב מכריה, בשיחה עם 'כיכר השבת', בעודם ממאנים לעכל כי היא איננה, כך בשיא חייה.

בפטירתה הותירה אחריה מרת ציפורה יודלביץ' ע"ה חמישה ילדים יתומים, הגדולה בהם בת 17 בלבד. הלווייתה תצא הערב בשעה 22:30 מביתה ברחוב רשב"י 30 פינת רבי יהודה הנשיא, בדרכה לבית העלמין ירקון, שער פ"ת, שם תיטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר