מטופלת במצב קשה, מהנגיף

בעלה של היולדת בכה: 'התנהגו טוב, כדי שבני יכיר את אמו'

"יש לי 5 ילדים בבית, ובן חדש בשניידר", אמר ב'בילינסון' ר' אלי ברג - בעלה של היולדת שמצבה קשה, מקורונה. "תעשו בבקשה משהו טוב, כדי שהבן שלי, שרק נולד, יזכה להכיר את אמא שלו" • צפו (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האב-הבעל, לפני שעה קלה (צילום: דוברות בית החולים בילינסון)

הרב אלי ברג, שאשתו במצב קשה מקורונה ונלחמת כעת על חייה, התחנן בצהרים (ראשון), בדמעות: "עשו משהו טוב, לזכותה".

כזכור, האישה, רחל נעמי בת אסתר חנה בת ה-33, תושבת ירושלים, נדבקה בנגיף בעודה בשבוע ה-31 להיריונה.

בשל מצבה הרפואי החמור, הוחלט בסוף השבוע האחרון ליילד את העובר, שכעת פג, בבית החולים שניידר, במצב קשה אך יציב.

את הדברים שנשא האב-הבעל, אברך כולל משכונת רמות, בבית החולים בילינסון בו מאושפזת רעייתו, הוא פתח כך: "קוראים לי אלי, ואשתי שוכבת בטיפול נמרץ במצב קשה".

"ביום חמישי", הוא שחזר, "ראינו שקשה לה יותר לנשום, וכשמדדנו לה סטורציה באמצעות מד שיש לנו בבית, ראינו שהיא לא מסתדרת. היה לנו גם מחולל חמצן בבית, ולא ידענו מה לעשות, כי רצינו להעניק לה את הטיפול הטוב ביותר, אז חייגתי לרופא כדי שיתן לי חוות דעת מה צריך לעשות".

ר' אלי ברג המשיך ותיאר: "הגיע רופא מבית החולים שערי צדק, שאמר שלדעתו היא עדיין לא עברה את השיא, ואסור לשחק על החיים, ושלא כדאי שזה יתפוס אותנו בבית. שמעתי לעצתו, ומכיוון שאנחנו כבר מטופלים כאן כבר כמה שנים, הגענו לכאן ביום חמישי בלילה".

"אשתי היתה אז על מחולל חמצן רגיל. היא חייגה אליי בלילה ואמרה שבצילום ריאות שנעשה לה נראה שהמצב גרוע ביותר, ובהמשךחייג אלי פרופסור גרוסמן ואמר שאין ברירה אלא להרדים ולהנשים אותה. אשתי בת 33, בריאה וללא מחלות רקע. ה'רקע' היחיד שיש לה, זה שהיא בהריון".

"רצתי מייד לבית החולים לקראת הגרוע מכל, שהיה נראה שהולך להיות. הרדימו אותה ביום שישי, והסתפקו האם ליילד את העובר או שלא. ביליתי כאן בחניון במשך כל השבת, בתחושות לא פשוטות ובשעות קשות מאוד".

האב-הבעל נחנק בקולו, ואמר: "יש לי בבית חמישה ילדים, ועוד בן חדש שנמצא כאן בטיפול נמרץ ב'שניידר', ואני מבקש מכם שהילד יכיר את אמא שלו. מי ששומע אותי ויש לו לב: תעשו משהו טוב, כדי שלבן שלי יהיה אמא. תעשו משהו טוב, כדי שלבן שלי יהיה אמא בבית".

"אם אתם יכולים בבקשה", התחנן הרב ברג: "מעשה טוב אחד. לא לכעוס. לזכות אשתי ששוכבת כאן בטיפול נמרץ. יצאתי מפה עכשיו, ואני לא מאחל לאף אחד להיכנס למחלקה הזאת. לא מאחל לאף אחד לעבור שעות נוראיות, שאתה מרגיש שהחיים תלויים על בלימה, מבלי שאתה יודע מה יהיה הרגע הבא, ושהחיים שלך יכולים להיחרב ברגע אחד".

"הכול יכול פשוט להשתנות. בבקשה, לרפואת אשתי רחל נעמי בת אסתר חנה, אתם יכולים להגיד פרק תהילים אחד או לעשות מעשה טוב לזכותה. הילדים נמצאים אצל בני דודים, והם קטנים, שלא מבינים את הסיטואציה עד הסוף", סיים בעלה של היולדת בכאב עצום.

יצוין, כי עדכון האחרון שנמסר מבית החולים בילינסון נכתב: "מצבה של היולדת המאושפזת בטיפול נמרץ קורונה, מוסיף להיות קשה מאוד".

"היא מונשמת, מורדמת ועדיין בסכנת חיים. הפג במרכז שניידר לרפואת ילדים, במצב יציב, ומונשם".

צפו בדברים המרגשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר