עם רה"מ • צפו

כששר הבריאות ציטט את ראש ישיבת מיר

בסיור שקיימו היום ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין בעיר בית שמש, אמר השר: 'שמעתי אתמול את ר"י מיר אומר שמי שלא מנצל את החיסון הוא כפוי טובה'. צפו (TV)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שר הבריאות וראש הממשלה (צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, ערכו היום (שני) ביקור בעיר בית שמש, שם ציינו לטובה את מגמת ההתחסנות בציבור החרדי.

ראש הממשלה נתניהו, שיבח את הציבור החרדי על החיסונים, שבזמן האחרון יש מגמת שיפור ניכרת בקרב המגזר החרדי.

שר הבריאות אדלשטיין אמר: "שמחתי ללמוד כאן על שיפור הנתונים של ההתחסנות בחברה החרדית. שמעתי אישית מהרב קנייבסקי את הקריאה לכולם ללכת להתחסן, בדגש על המלמדים מסיבות ברורות".

בשלב זה עבר אדלשטיין לדבר על הגאון רבי יצחק אזרחי: "שמענו אתמול את ראש ישיבת מיר שאמר: החיסונים הם טובה שהקב"ה נתן לנו, ומי שלא מנצל זאת הוא כפוי טובה".

"עכשיו אפשר להתחסן מגיל 45. אנא, מי שבא להתחסן ויודע שאבא ואמא, סבא וסבתא שלו טרם התחסנו, תעזרו להם להגיע לקופות החלים שיקבלו חיסון".

עוד הוסיף השר ואמר: "החיסונים לוקחים אותנו למקום טוב. במקביל טיפסנו בחולים הקשים, גם במחלקות הקורונה. נבוא מחר לממשלה ונבקש הארכה של הסגר. אין ברירה. מקווה שיאושר, כי כולנו מבינים את המצב".

"אי אפשר לחיות עם ממוצע של יותר מ-8,000, מאומתים ליום ו-1,100 חולים קשים בבתי החולים. צריכים לטפל בזה, להתקדם עם החיסונים ולהגיע למציאות אחרת של פתיחת המשק, התרבות, בתי הכנסת, ומערכת החינוך. ואז נהיה בעזרת ה' המדינה הראשונה בעולם שאומרת: חזרנו לחיות חיים אמיתיים, חזרנו לחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר