"תתפללו על התינוק"

אחרי 21 שנות ציפייה: אושפזה לפני הלידה

בלוגרית האוכל אושרית אברג'יל, אושפזה בבית החולים ומצבה לא מוגדר טוב, ובחשש ללידה מוקדמת. בפוסט שפרסמה, ביקשה שיתפללו עבורה, שתזכה ללדת תינוק בריא (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האינסטגרם של אושרית אברג'יל)

התפללו: בלוגרית האוכל המפורסמת אושרית אברג'יל, חרדית בת 40 מהעיר בית שמש - הנמצאת לפני לידה וללא מחלות רקע, אושפזה היום (רביעי) בבית החולים במצב לא טוב תוך סיכון לעובר.

ל'כיכר השבת' נודע שבני הזוג אברג'יל מצפים כבר 21 שנה לפרי בטן מאז חתונתם. כעת, בחודש החמישי, היא אושפזה בבית החולים.

"אני בשבוע 23, הריון בסיכון", כתבה אברג'יל לאלפי העוקבים שלה ברשתות החברתיות, "לא אאריך בנושא כי אני כ"כ חלשה וכאובה, אני מאושפזת עם חשש ללידה מוקדמת".

לדבריה: "בשבוע הזה זה קריטי מאוד ואחוזי ההישרדות נמוכים. הכניסו אותנו כבר לחדר לידה עם תרחיש לא ידוע, מנסים ומתפללים לסחוב כמה שיותר. כל יום, כל שבוע יכול לעזור".

לסיום ביקשה בתחינה מעם ישראל להתפלל לרפואתה: "אין לי מילים להודות לכן על התפילות, הקבלות והאהבה, בעזרת השם שנזכה יחד להגיד נשמת כל חי ולראות ניסים. תתפללו עלי ואיתי - אושרית בת פאני. תתפללו על התינוק שלנו שישרוד עוד ועוד, שאזכה ללדת תינוק בריא ושלם בגופו ובנפשו וגם אני אזכה בבריאות הגוף והנפש".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת אושרית בת פאני בתוך שאר חולי עמו ישראל.

בתקופה האחרונה, דווחו מקרים רבים של נשים בהריון המאושפזות במצב קשה בשל נגיף הקורונה, אך כאן מדובר באישה בריאה, לא נשאית של הנגיף, שאושפזה וזקוקה לתפילות הגולשים.

שמות חולים נוספים שמצבם קשה, וזקוקים לתפילות - מתעדכנים כל העת, בידיעה הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר