משפט בפרשה: לראות את הטוב • צפו

והשבוע, ב"משפט בפרשת בא", עולה תהיה: פרעה, שהיה בכור, לא מת במכת בכורות. מדוע? ומקבילה לעניין מעולם המשפט: שיקולים חריגים במתן גזר דין סיכום שנה של הפינה (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
עו"ד שפרה קפלן (צילום: keren el)

פרשת השבוע הנוכחית סוגרת מעגל של שנה שלמה בפינה #משפט_בפרשה.

כל שבוע ושבוע נהניתי לחפש פירושים ורעיונות, לבחור לבסוף אחד ולהעביר המסר אליכם. נהניתי מהלימוד העצמי, מהידע שאספתי ומהאתגר לעמוד בכך מידי שבוע. נהניתי מכם, הקהל שלי. אני מודה, לעיתים רפו ידיי ושקלתי לפרוש, אבל הפידבקים שקיבלתי והיעד שהצבתי לעצמי - להצליח להתמיד לכל פרשות השבוע במשך שנה, הביאוני עד הלום.

אני רוצה להודות לכל אחת ואחד שצפו והיו שותפים למסע איתי בפרשות השבוע ועולם המשפט. על הפידבקים הטובים, הערות והארות, התגובות והאהבה.

לחברים וחברות, למשפחה, לחברות הרבות של אמא שלי ששלחו כל פעם תגובות ולגולשים הרבים של אתר "כיכר השבת" שיצרו קשר ושלחו תגובות.

באגדת צדיקים על האוצר והגשר אודות ר' אייזיק, שחלם חלום שמתחת גשר מרוחק מסתתר אוצר ויצא למסע לחפשו, מסופר כי עת הגיע לגשר, פגש בחייל ששמר עליו. החייל שאל את ר' אייזיק על מעשיו במקום וענה לו: חלמתי חלום כי מסתתר מתחת לגשר אוצר גדול. צחק החייל וענה לו: אני חלמתי חלום שבעיירה רחוקה בבית של יהודי בשם ר' אייזיק מאחורי התנור מסתתר אוצר.. נראה לך אסע לשם?? וצחק וצחק.. חזר ר' אייזיק לביתו, חפר מאחורי התנור וגילה אוצר.

ובפינה אנו מקבילים בין קודש לחול, אז הרי לנו מול אותה מעשיית סיפורי צדיקים, הסיפור הידוע "האלכימאי".

מסקנה אחת להם: חפשו קרוב אליכם, הטוב כאן וישנו!!!

בריאות, רק דברים טובים ושנפגש בשמחות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית