תיעוד סוער

בושה: שוטרים הותקפו בידי צעירים בבני ברק • צפו

תלמידי ישיבה מויז'ניץ-מרכז ובאבוב, שחשדו בשוטרים בלבוש אזרחי, כי הגיעו כדי לתעד הפרות סגר, רגמו את רכבם באבנים ומקלות, וניסו לשלוף אותם מהרכב כדי להכותם • תיעוד (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' בשבט תשפ"א | 21.01.21
(תיעודים: ללא קרדיט)

מהומה אלימה בשעה האחרונה (חמישי) בבני ברק: עשרות צעירים תקפו רכב אזרחי שפעל בשרות המשטרה, כאשר חשדו שהשוטרים מתעדים את הלימודים בישיבות הסמוכות.

האירוע, שהתרחש סמוך לבניין חסידות ויז'ניץ (מרכז) ברחוב שלמה המלך בעיר, החל לפי עדי ראיה, בעת שתלמידי ישיבות ויז'ניץ ובאבוב הסמוכות טענו כי זוג בלשים יושב ברכב ומתעד התקהלות אסורה.

בעקבות כך, בשלב מסוים הסתערו עשרות בחורים לעבר הרכב, תוך שהם מנפצים את חלונותיו וגורמים נזק כבד, באמצעות אבנים ומוטות עץ.

השוטרים, שהמשיכו בנסיעה איטית תוך כדי המהומה, כמעט והותקפו פיזית על ידי חלק מהפורעים, בעודם נאלצים להדוף אותם בידיים חשופות.

ידו הפצועה של אחד השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

בחסידות ויז'ניץ (מרכז) הכחישו את המתואר, וטענו: "מתברר כעת כי השוטרים שהיו בלבוש אזרחי במשימת בילוש, במרדף אחר אדם שסירב להזדהות, ניסו לפרוץ לבניין הישיבה. הבלשים החלו להפליא את מכותיהם בבחור כבן 16 שנפל לידיהם, ללא שהם מזדהים כשוטרים".

"הבחורים היו בטוחים שמדובר בגנבים, והחלה מהומה שכללה החלפת מהלומות משני הצדדים. יצוין, כי בשום שלב הבלשים לא הציגו תעודת שוטר - עובדה שיכלה להפסיק את המהומה", הדגישו בחסידות.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק, החלה התקהלות בלתי חוקית, במהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו לעברו אבנים, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים".

"המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפגעה באורח קל", הוסיפו במשטרה, והצהירו: "לא נשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים, ונפעל למיצוי הדין עם העבריינים".

צפו בתיעוד

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר