"שיטות אלימות ואפלות"

בעקבות המהומה באשדוד: הפלג הרחיב את המחאה לבני ברק

המהומות שנמשכו שעה ארוכה באשדוד, בעקבות פעילות אכיפת הסגר של המשטרה על ישיבת גרודנא ומוסדותיה, הוציאו את אנשי 'הפלג' לסדרת הפגנות - הראשונה שבהן במרכז בני ברק (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
פינוי פצוע מזירת המהומות באשדוד (צילום: קבוצת 'מחאות החרדים הקיצונים')

ב'פלג' החליטו היום (ראשון), בהוראת רבניהם, לצאת ולהפגין נגד התנהלות משטרת ישראל, גם במרכז בני ברק ובמקומות נוספים, זאת בעקבות הפעילות לאכיפת הסגר מול ישיבת גרודנא אשדוד ומוסדות הקהילה במקום. כחלק מכך, נחסם רחובה הראשי של בני ברק, רבי עקיבא.

כזכור, בשעות האחרונות התרחשו מהומות ענק באשדוד, שהחלו בעקבות הגעת שוטרים לישיבה, המזוהה עם 'הפלג', המקיימת לימודים כרגיל שלא במסגרת 'מתווה הקפסולות' המאושר.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ רונן אבניאלי, היה במקום ופיקד על כוחות המשטרה, שמנעו תחילה מעשרות תלמידים להיכנס לתוך המתחם, תוך שאלו גורמים נזק לגדר המקיפה אותו "ולפציעתם של ארבעה שוטרים", לפי המשטרה.

במקום בוצעו לפחות ארבעה מעצרים, תוך הפעלת כוח רב מצד השוטרים, שנתקלו בהתנגדות אלימה מכיוון תלמידי הישיבה ובני הנוער שהתגודדו במקום.

(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר, כי "מפרי הסדר שעזבו את מתחם המוסד, חסמו גם את צומת הרחובות בני ברית והפלמ"ח, ומשבשים את התנועה במקום, וכוחות המשטרה פינו אותם מצירי התנועה, והשיבו את התנועה והסדר הציבורי על כנו".

אחרי כל זה, כאמור, הודיעו "בני תורה" (הפלג), כי "בעקבות החלטת השלטונות להצר את צעדיהם של הציבור החרדי בכל דרך, תוך שימוש בשיטות אלימות ואפלות השמורות למשטרים שחשבנו שנעלמו מהעולם, ובעקבות ההתנכלות המכוונת והמבישה לבתי הכנסת, תלמודי התורה והישיבות, שהם סלע קיומו של עם ישראל".

"ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש הורה לקיים מחאה נגד מהלכים נפשעים אלו, ולהודיע בשער בת רבים, כי לא ניתן להשתיק את קול התורה והתפילה מעם ישראל. המחאה תתחיל בדקות אלו בצומת הרחובות רבי עקיבא - הרב שך, סמוך לבית הכנסת איצקוביץ', ותמשיך ותתפרס ככל הניתן למקומות נוספים", עדכנו ב'פלג'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר