אסון קורונה

בעלה ובתה במצב קשה: מרת בלה שפיצר ע"ה

בבית החולים בילינסון נפטרה מקורונה מרת בלה שפיצר ע"ה, גננת אהובה וותיקה בבני ברק; בעלה ובתה היולדת מאושפזים אף הם במצב קשה, לאחר שנדבקו בנגיף המסוכן (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

רופאי בית החולים בילינסון קבעו בשעה האחרונה (ראשון) את דבר פטירתה של האישה החשובה, מרת בלה שפיצר ע"ה, שנפטרה מקורונה.

כזכור, כפי שהתפרסם ב'כיכר השבת', בעלה של המנוחה הרב ישעיה, תלמיד חכם מבני ברק, ובתה חנה שפירא (38), יולדת ממודיעין עילית, מאושפזים לא הרחק ממנה במצב קשה, אף הם מהנגיף.

מרת בלה ע"ה (70), בתם של הרב בנימין ומרת גיטל גרודקה, היתה במשך עשרות שנים גננת ב'גן אורליאן', בשיכון ו' בבני ברק, ושמה יצא לתהילה כגננת מסורה ואהובה, שגידלה דורות של פעוטות בדרך התורה והמצוות.

בתקופה האחרונה נדבקו בני המשפחה בקורונה, יתכן ממספר מקורות שונים, ותוך זמן מה הידרדר מצבם של שלושה מהם. השאר, מצבם קל, ובבידוד.

מאיר שפיצר, בנה של המנוחה, שוחח בשבוע שעבר עם 'כיכר השבת' ואמר: "הילדים שלי בוכים ממש, שהם רוצים לראות את סבא וסבתא שלהם. תתפללו בבקשה לרפואתם".

הבן, ליד מיטת אמו, שכעת נפטרה (באדיבות המצלם)

"אלו השעות היפות של עם ישראל, שיודע לתמוך אחד בשני", הוסיף הבן, לא הרחק ממיטת אמו, "ואני ממש מתחנן בפניכם שתתפללו על חנה בת בלה הדסה, ישעיה בן גרטה רחל ובלה הדסה בת גיטל".

אך כאמור, בלה הדסה בת גיטל, אמו, תובא הערב למנוחת עולמים, ב-20:00 בבית העלמין זכרון מאיר בבני ברק, בהותירה אחריה משפחה שבורה ודואגת, ששניים ממנה - בעלה ובתה - עדיין נלחמים על חייהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר