'ננהג איפוק'; זו התכנית להשבת השקט

גדולי הרבנים: לא לריב עם שוטרים - גם בעת אכיפת הנחיות

בב"ב חותמים כעת גדולי הרבנים על מכתב, בו הם קוראים לתושבים להימנע מכל מריבה עם שוטרים, גם כשהם אוכפים הנחיות; הקצינים הבטיחו: ננהג באיפוק • זו התכנית להשקטת עיר התורה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
המפגש עם מפקדי המשטרה (צילום: דוברות)

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין ומפקד המחוז ניצב דוד ביתן, סיכמו על תוכנית משותפת להשבת השקט והסדר לעיר, בתום פגישת תיאום שנערכה בלשכת ראש העיר. עיקרי התכנית: למנוע אנרכיה בעיר ולהשיב את השקט, אך בפעולות מתונות.

במסגרת התוכנית המשותפת, אף הוצבו מצלמות ברחבי העיר, במטרה לאפשר לאתר בקלות יתר ובאופן מדויק כל ניסיון להפרת הסדר, ולטפל בו נקודתית.

כמו כן, גדולי הרבנים בבני ברק חותמים בשעות אלה על מכתב, בו הם קוראים לאזרחים להימנע מכל עימות עם שוטרי משטרת ישראל - גם ביחס לאכיפת תקנות הקורונה.

אחרי המפגש בעירייה, יצאו רובינשטיין ומפקדי המשטרה, בהם מפקד המרחב נצ"מ יחיאל בוהדנה ומפקד משטרת בני ברק סנ"צ יאיר וייצנברג, לשיח עם מנהיגי הקהילות, בו סוכם על המשך ההידברות בין הצדדים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי כחלק ממאמצי ההידברות, ניצב יקואל הפגיש בין מפקד מחוז תל אביב במשטרה לבין הגאון רבי יהודה סילמן והגאון רבי שמעון בעדני.

בכניסה לביתו של הראב"ד הרב סילמן (באדיבות המצלם)

גדולי הרבנים בעיר הבהירו, בשיחה עם ניצב (בדימ.) אריק יקואל ומפקדי המשטרה, כי לא יקבלו כל הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, כפי שפירט ראש העיר: "לא נרשה בשום אופן לגורמי שוליים להכתים את העיר ולפגוע במרקם החיים שלנו. בתיאום עם המשטרה, בנחישות אך ברגישות, נמנע אלימות באשר היא ונשיב את הסדר לרחובות העיר".

"אני מברך על ההידברות, ומבטיח כי המשטרה תנהג מצידה באיפוק, במטרה להחזיר את החיים בעיר לשגרה בהקדם האפשרי", אמר מפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן, שבקרוב ימונה לסמפכ"ל המשטרה.

"אנחנו מברכים על הפגישה, שתכליתה העיקרית היא להבטיח את החזרת החיים והסדר לעיר - עוד היום", הצהיר המפקד הבכיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר