אסון

שבר על שבר: קרס ב"שבעה" על אמו, ונפטר בבית החולים

בבית החולים הדסה הר הצופים נקבע דבר פטירתו המזעזעת של רבי חיים שלום קרישבסקי בן ה-60, שהתמוטט מוקדם יותר היום מול עיני המנחמים אותו ב'שבעה' על אמו שנפטרה מנגיף קורונה (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח לצד אביו רבי פסח, 'המתופף' (באדיבות המשפחה)

שבר על שבר וטרגדיה קשה: לפני זמן מה (שני) נפטר האברך הרה"ח רבי חיים שלום קרישבסקי ז"ל, בתוך ימי ה'שבעה' על פטירת אמו החשובה, מרת חיה ברכה ע"ה, והוא בן 60 בלבד.

רק אתמול ליווה ר' חיים שלום למנוחת עולמים את אמו, שנפטרה מנגיף הקורונה, והיום (ראשון) קרס מול עיני המנחמים אותו ב'שבעה' בביתו שברחוב צפניה בשכונת גאולה בעיר.

מספר שעות לאחר שפונה לבית החולים תוך כדי מאמצי החייאה, השיב האברך את נשמתו ליוצרה, למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו, שקיבלו את הבשורה הקשה בהלם ובכאב רב.

המנוח, נולד לאביו הרה"ח רבי פסח קרישבסקי, מאנשי ירושלים ומי שמוכר כ'המתופף' המיתולוגי, והתפרסם לפני מסר שנים כאשר נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה ברחוב מלכי ישראל.

הפיגוע האכזרי ממנו ניצל האב, רבי פסח. ארכיון (מצלמות אבטחה)

בהגיעו לפרקו, נישא רבי חיים שלום לבתו של הרה"ח רבי יצחק שבדרון, מחשובי חסידי קרלין סטולין, והקים עם רעייתו את משפחתם הברוכה.

מכריו מספרים על אדם ירא שמיים, איש חסד ואבא מסור, שנמנה על חסידי רחמסטריווקא, ובמשך שנים רבות עסק לפרנסתו כ'בתים מאכער' (מייצר בתי תפילין), תוך קביעת עיתים לתורה והארת פנים לכל סובביו.

בפטירתו הותיר אחריו הרה"ח רבי חיים שלום קרישבסקי ז"ל שמונה ילדים, בנים ובנות, חתנים חשובים, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו תתקיים בשעות הקרובות בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר