מקורונה, ללא 'רקע'

תינוקת במצב קשה; "הוריה ציפו לה 17 שנים"

הוריה, מהקהילה החרדית בצפת, היו 17 שנים חשוכי ילדים, עד שהיא נולדה; כעת, בגיל שנה ו-3 חודשים, היא מורדמת ומונשמת מפגיעת הנגיף, ללא מחלות רקע • "עצוב כל כך" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בת למשפחה חרדית, תינוקת בת שנה ושלושה חודשים, מאושפזת בבית החולים זיו שבצפת במצב קשה, לאחר שנדבקה בנגיף, ללא מחלות רקע.

הוריה של הפעוטה הם מקהילת חסידי חב"ד בעיר, שהבהילו אותה למרכז הרפואי כאשר חלפו מספר ימים מאז שיצאה חיובית בבדיקת קורונה, וחום גופה לא ירד.

בהגעתה ל'זיו' בסוף השבוע הקודם, לאחר אבחון ראשוני, הבין הצוות הרפואי במקום כי אין ברירה אלא לאשפז אותה, ואתמול היא אף הורדמה והונשמה, בשל מצבה הקשה.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי כעת ממתינים במשרד הבריאות ובבית החולים לתוצאה של בדיקת דגימה שנלקחה מגופה של התינוקת ונשלחה למעבדה חיצונית לזיהוי נגיפים, כדי להבין אם מדובר במוטציה אימה במיוחד של הנגיף.

הבכי של אם בן החודשיים שנפטר בשבת מקורונה (באדיבות 'חדשות 13')

קרוב משפחה ששוחח היום עם 'כיכר השבת' אומר בכאב: "התינוקת הזו היא משוש חייהם של כל בני המשפחה; ההורים שלה ציפו וחיכו 17 שנים, בהן היו חשוכי ילדים, עד שהיא נולדה".

"הצער הוא עצום", הוא מוסיף, ואומר: "אני יודע שהציבור אולי נשחק מהבקשות הרבות לתפילה על חולי המגפה, אבל זהו מקרה מיוחד וקשה; התפללו בבקשה לרפואתה של איילה בת חנה נטלי שאנטל, בת שנה ו-3 חודשים בסך הכל שנלחמת כל כל נשימה".

שמות חולי קורונה נוספים שמצבם קשה, וזקוקים לתפילות, מתעדכנים כל העת, בידיעה הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר