התנשאות?

עימות חריג: "אני פרשן ואתה מפיץ שקרים" • צפו

העיתונאי אבישי בן חיים, הסביר היום באולפן החדשות, כי משפט נתניהו הוא ניצחון של האליטה. בתגובה, כתב המשפט של הערוץ, ברוך קרא, החליט לתקוף אותו באופן אישי • צפו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בן חיים לצד קרא (צילום: משה שי, פלאש 90, פלאש 90 וידאו: באדיבות חדשות 13)

באולפן 'חדשות 13', דיווחו הבוקר (שני) על הדיון במענה לכתב האישום שהוגש כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתוך האולפן התנהל דיון בין העיתונאי והפרשן ד"ר אבישי בן חיים לבין כתב המשפט של הערוץ, ברוכי קרא.

הדיון הלא-מכבד החל כאשר אבישי בן חיים אמר: "אני רואה פה תמונות משפילות איומות וזו הצלחה של האליטה להביא את ראש ממשלת ישראל, היהודי שהכי מזוהה עם ישראל במאה העשרים ואחת - להביא אותו למשפט ולהפוך אותו ליעד מספר אחת של משטרת ישראל".

ברוכי קרא כתב המשפט של 'חדשות 13', התפרץ בזעם על אבישי בן חיים ואמר לו: "אני רוצה להגיד פה משהו, אפילו שלא נעים לי להגיד כקולגה ואשתדל להיות עדיין, מה שאתה אומר זה שקר. זה שאמרת שהוא הפך ליעד מספר אחת - זה שקרים, זו לא דעה של פרשן טלוויזיה היושב בטלוויזיה - אלו שקרים".

כאן ברוכי הסביר כמה וכמה פעמים, כי הוא פרשן משפטי ואמר: "אני פרשן משפט של חדשות 13, ומה שאתה עושה עכשיו באולפן חדשות שאתה עובד בו - אתה מפיץ שקרים".

ברוכי הוסיף עוד: "אני ככתב משפט, סיקרתי פה הרבה כתבי אישום, למשל חקירות שרון ואולמרט. אתה בן חיים אומר, שאולמרט זה לא כמו נתניהו. אני כפרשן משפט אומר לך שזה בדיוק אותו דבר".

בן חיים לא נותר חייב והשיב לברוכי: "זה אירוע של דיכוי חברתי, אמרתי כל מה שאזרח ישראלי יודע וחושב, מה שנעשה כאן זה מעשה של האליטה".

העיתונאי עמית סגל הגיב על העימות ואמר: "לא יודע מה יותר דוחה: ההתפארות העצמית כל 15 שניות 'אני פרשן משפטי', הגידופים כלפי קולגה או הפסיקה ההלכתית 'זו לא דעה, זה שקר'. ועוד מי מדבר, עזריאל קרליבך. אבישי אל תיקח ללב, הם לא לרמה שלך".
ברוך קרא השיב לציוץ של סגל: "זה כמובן תיאור מניפולטיבי, צפוי ומעוות של דבריי. התזכורת על כך שאני מכסה את מערכת המשפט נועדה להבהיר שבניגוד לדברים שנאמרו באולפן אין הבדל בין החקירות או המשפטים שנוהלו נגד נתניהו לאולמרט, שרון וברק. והערה קטנה: קבלת הגידופים ממך היא מחמאה גדולה עבורי".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר